خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فردا در شورا چه می گذرد؟

اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در جلسه علنی فردا به احیای شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک پایتخت کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات شهرداری به کارکنان پیگیری می‌کنند.

فردا در شورا چه می گذرد؟

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ فردا یکشنبه 30 مهرماه در پانزدهمین جلسه رسمی و علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که به صورت فوق العاده از ساعت 8:45 تا 11 در ساختمان شورا واقع در خیابان بهشت برگزار می‌شود، اعضای شورا موارد مختلفی را بررسی خواهند کرد.

عبارات مهم : کمیسیون فرهنگی – کمیسیون عمران
در ابتدای جلسه و بعد از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، محمدجواد حق شناس مدیر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا نطق پیش از دستور خواهد داشت.

سپس اعضا به ایراد تذکرات خود می پردازند و به دنبال آن 8 دستور جلسه را بررسی می‌کنند.

دستور اول مربوط به بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به احیای شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک تهران» است.

دستور دوم در رابطه با بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه «الزام شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به تهیه و اجرای دستور العمل های ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، بهداشتی، درمانی، تفریحی و ورزشی به کارکنان شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران و شرکت ها و شرکت های تابعه» است.

دستور سوم تخصیص داده شده است به ارائه گزارش مبنی بر چشم انداز، رویکردها و برنامه کلان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به وسیله محمد علیخانی مدیر کمیسیون و افشین حبیب زاده نائب مدیر کمیسسون دارد.

با اتمام پیگیری به سه دستور اول، گزینش نمایندگانی از میان اعضای شورا جهت عضویت در مجامع قانونی مجموعه مدیریت شهری دیگر دستوراتی است که تا ساعت 11 در جلسه پانزدهم، اعضای شورای پنجم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به آن ها می پردازند.

گفتنی هست؛ گزینش این نمایندگان 3 جلسه است که در دستور کار شورای پنجم قرار می گیرد ولی به علت طولانی شدن دستورات ابتدایی و طرح های یک و دو فوریتی عملا زمانی جهت رسیدن به گزینش افراد نمی ماند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کمیسیون فرهنگی | کمیسیون عمران | شورای اسلامی | ترافیک تهران | شهرداری | کمیسیون | تهران | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *