خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فردا تعداد جلسات بی بهره شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به 17 می‌رسد

عیسی کلانتری مدیر شرکت حفاظت محیط زیست و معاون مدیر جمهور فردا جهت ارائه گزارش به هفدهمین جلسه شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران می آید.

فردا تعداد جلسات بی بهره شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به 17 می‌رسد

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ فردا یکشنبه هفتم آبان، عیسی کلانتری مدیر سازمان حفاظت محیط زیست و معاون مدیر جمهور مهمان خاص شورای پنجم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران خواهد بود.

عبارات مهم : شورای اسلامی – شورای شهر
فردا هفدهمین جلسه رسمی و علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران است که به صورت فوق العاده از ساعت 8:45 تا 11 برگزار می شود.

جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع خواهد شد، سپس نطق پیش از دستور بهاره آروین عضو هیئت رئیسه شورای شهر خواهد بود. بعد از آن نوبت به ارائه گزارش کارها انجام شده است شرکت حفاظت محیط زیست کشور به وسیله عیسی کلانتری مدیر این شرکت در زمینه آلودگی هوای شهر تهران می رسد.

در ادامه با اتمام ارائه گزارش کلانتری، اعضای شورا به گزینش دو نماینده جهت عضویت در شعب اول و دوم کمیسیون ماده 77 قانون شهرداری و گزینش یک نماینده جهت عضویت در کمیسیون ماده 7 قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها مصوب بیست و دومین اجلاسیه عمومی شورای عالی استان ها می پردازند.

در آخر اعضای شورای پنجم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار است به دو اعتراض پلاک ثبتی با توجه به کمیسیون ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده (1) قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها و گزارش کمیسیون معماری و شهرسازی پیگیری کنند.

البته این پیگیری مشروط به عدم فوت وقت و نرسیدن عقربه های ساعت به عدد 11 هست، وگرنه به مانند قبل دستورات جلسه به جلسات بعد موکول می شود، همانطور که دستورات این جلسه با صرف نظر از ارائه گزارش کلانتری مدیر شرکت محیط زیست مواردی است که در جلسه قبل شورا یعنی جلسه شانزدهم باید بررسی و پیگیری می شد.

انتهای پیام/

فردا تعداد جلسات بی بهره شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به 17 می‌رسد

واژه های کلیدی: شورای اسلامی | شورای شهر | قانونی | کمیسیون | قانون | ایران | سازمان حفاظت محید زیست | آلودگی هوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *