خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سقوط مرگبار سرایدار شمال پایتخت در هاله ای از ابهام

سرایدار جوان در شمال پایتخت، بعد از سقوط از طبقه پنجم یک ساختمان به کام فوت رفت.

سقوط مرگبار سرایدار شمال پایتخت در هاله ای از ابهام

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ ساعت 9:30 صبح 14 آبان ماه امسال مأموران کلانتری 133 نیاوران در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد جوانی بر اثر سقوط از طبقه پنجم یک ساختمان در شمال تهران به کام فوت فرو رفته است.

همسر متوفی در تحقیقات اولیه در خصوص سقوط مرگبار همسرش به مأموران گفت: من و همسرم در ساختمان محل اتفاق سرایداریم، شوهرم تومور داشت و به علت شرایط و بیماری‌اش دست به فوت خود خواسته زد، او به علت بیماری‌اش خود را به پشت‌بام رساند و بعد از قفل کردن در و گذاشتن کلید در جیبش، خود را از پشت‌بام ساختمان به پایین پرتاب کرد، شوهرم هیچ مسئله روانی نداشت.

اظهارات همسر متوفی درحالی مطرح شد که برادر متوفی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: برادرم با همسرش اختلاف داشت و به علت همین اختلافها دست به این کار زد، همسر برادرم با وجود بیماری شوهرش،‌ تصمیم داشت روابط مخفیانه‌ای برقرار کند و زمانیکه برادرم از این عنوان آگاه شد، اختلاف با همسرش شروع شد.

سقوط مرگبار سرایدار شمال پایتخت در هاله ای از ابهام

سایر برادران متوفی نیز مدعی بودند که فوت برادرشان مشکوک و به خاطر اختلافاتی بوده که با همسرش داشته است.

سرانجام با دستور بازپرس امور جنایی تهران، جسد متوفی جهت بررسی‌های زیاد به پزشکی قانونی انتقال یافته شد و بازپرس دستور داد تا دوربین‌های مداربسته محل اتفاق بازبینی، تحقیق از شاهدان ماجرا اخذ شود و تحقیقات تکمیلی راجع به علت این اتفاق مرگبار و ادعای برادران متوفی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

سقوط مرگبار مرد جوان در شمال تهران

واژه های کلیدی: ساختمان | اختلافات | بیماری | تحقیقات | تهران | اختلاف | اخبار حوادث | ناجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *