خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ریشه پرسشها پایتخت کشور عزیزمان ایران فرهنگی است

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت ارتقا اعتماد، همکاری و رضایت اجتماعی نیازمند دمیدن روح فرهنگ است و اصحاب هنر مهم ترین سرمایه جهت ارتقاء فرهنگ هستند.

ریشه پرسشها پایتخت کشور عزیزمان ایران فرهنگی است

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ رضا صالحی امیری، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در نشستی که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با اهالی فرهنگ و هنر برگزار شده است بود، گفت: تجربه ثابت کرده است عالی ترین وسیله ارتباط با اصحاب فرهنگ و هنر گفتگوست که بین ما درک یکسان ایجاد می کند لذا این نخستین نشست ما بوده و ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر نیاز به گفتگو جهت ایجاد گفتمان متمدن ادامه داد: ما معتقدیم پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ نماد کشور است و هر اتفاقی در آن در عرصه ملی تاثیر می گذارد.

صالحی امیری اضافه کرد: پایتخت کشور عزیزمان ایران علاوه بر جسم مثل یک انسان روح نیز دارد، روح این شهر فرهنگ آن است و جامعه بدون روح به سمت ویرانی می رود.

ریشه پرسشها پایتخت کشور عزیزمان ایران فرهنگی است

تهران نیازمند دمیدن روح یعنی اعتماد همکاری و رضایت اجتماعی است و در کنار هم و با فهم یکسان نسبت به پرسشها جهت رسیدن به یک جامعه خوب باید ارزش های اجتماعی را احیا کنیم.

وی با بیان اینکه فضای آلوده فرهنگی – اجتماعی نسبت به سایر فضاها خطرناک تر هست، ادامه داد: ده ها معضل اجتماعی روح پایتخت کشور عزیزمان ایران را آزرده کرده است که نیاز به نسخه پیچی سریع دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: ما به انسان هایی که بتوانند صورت شهر را لطیف و اخلاقی کنند نیاز داریم و مهم ترین سرمایه ما در این زمینه اصحاب فرهنگ و هنر هستند که حلقه های ارتباطی با جامعه می باشند.

وی با بیان اینکه پایتخت کشور عزیزمان ایران نیاز به یک خوانش مجدد دارد گفت: خوانش مجدد یعنی اینکه چگونه می توانیم دل های مردم را در کوچه و بازار به هم نزدیک کنیم و به شهر امید و نشاط بدهیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت ارتقا اعتماد، همکاری و رضایت اجتماعی نیازمند دمیدن روح فرهنگ است و اصحاب هنر مهم ترین سرمایه جهت ارتقاء فرهنگ هستند.

صالحی امیری با اشاره به اینکه شهر دو صورت آشکار و پنهان دارد اظهار داشت: نباید صورت پنهان شهر تصویر سیاه به ماه بدهد بنابراین نیازمند گسترش نشاط اجتماعی هستیم. هنگامی که از نشاط اجتماعی حرف می زنیم مهمترین نیاز ما همکاری اجتماعی است آیا که مردم بهتر از ما می توانند مسئله فرهنگ را حل کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: جهت تغییر و تحول فرهنگی به یک دهه وقت نیاز داریم لیکن سروکار ما با انسان هست. فرهنگ چشمه جوشانی است که می تواند همه انسان های تشنه را سیراب کند.

وی اضافه کرد: شکاف طبقاتی و شکاف جغرافیایی ناشی از این است که نتوانستیم روح فضیلت و فرهنگ را در این شهر شکل دهیم. با تصویری روشن از اوضاع موجود و اوضاع مطلوب باید شهری بسازیم که از بی اخلاقی و نا امنی و تخریب دیگر خبری نباشد.

صالحی امیری با تاکید بر توجه خاص به سرمایه های انسانی افزود: یک نفر می تواند با یک فکر و خلاقیت و ایده یک شهر و جامعه را دستخوش عوض کردن و تحول کند لذا از همه می خواهیم نظراتشان را به ما برسانند تا ما از تصدی گری به تولی گری برسیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: امروز تحولات به سرعت رخ می دهد، ما به سمت تقویت فرهنگی اخلاقی اسلامی و انقلابی حرکت می کنیم و در این حرکت باید ابزارهای تکنولوژی و فناوری های تازه و اینترنت را به استخدام بگیریم.

انتهای پیام/

ریشه پرسشها پایتخت کشور عزیزمان ایران فرهنگی است

صحبت های صالحی امیری، معاون فرهنگی – اجتماعی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به مناسبت هفته کتاب

واژه های کلیدی: شهرداری | فرهنگ | ایران | شهردار | اخلاقی | شهرداری تهران | آسیب های اجتماعی | کتابخوانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *