خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رشد 20 درصدی کمک‌های اهدایی حامیان به ایتام در سال 95

مدیر کمیته امداد شهرستان پیشوا گفت: میزان کمک‌های اهدایی از سوی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در سال ۹۵ رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

رشد 20 درصدی کمک‌های اهدایی حامیان به ایتام در سال 95

مجتبی عبداللهی مدیر کمیته امداد شهرستان پیشوا در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به جذب 500 حامی تازه در سال 95 جهت حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین شهرستان پیشوا اظهار داشت: تعداد یک هزار و ۸۵ حامی از ایتام و ۲ هزار و ۵۱۷ حامی از فرزندان مشمول طرح محسنین در شهرستان پیشوا حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار نفر از حامیان ایتام و فرزندان محسنین بومی ساکن در سطح استان پایتخت کشور عزیزمان ایران و مابقی آنان غیر بومی هستند، افزود: هر یک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مختص به خود هستند و کمک های نقدی حامیان بی واسطه و به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه سرانه کمک هر حامی به ایتام و فرزندان محسنین حداقل ۳۰۰ هزار ریال هست، خاطر نشان کرد: حامیان نیکوکار در سال ۹۵ بیش از ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان محسنین در این شهرستان کمک کرده اند که میزان کمک های اهدایی از سوی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در سال ۹۵ رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

رشد 20 درصدی کمک‌های اهدایی حامیان به ایتام در سال 95

مدیر کمیته امداد شهرستان پیشوا در خصوص طرح مفتاح الجنه ادامه داد: در قالب طرح مفتاح الجنه از ۲۹ خانواده با حضور مدیران و مسئولان اجرایی، حامیان و خیران دیدار شد تا نیازهای آنان برطرف شود و در سال ۹۵ با اجرای این طرح به مبلغ ۱۸۲ میلیون و ۶۰ هزار ریال کمک به مددجویان پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه آن در سال ۹۴ بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

مشارکت بیش از یک هزار حامی در طرح اکرام

واژه های کلیدی: کمیته امداد | فرزندان | میلیون | اخبار کمیته امداد | مجتبی عبداللهی | مدیر کمیته امداد شهرستان پیشوا | حمایت از ایتام و فرزندان طرح محسنین | کمک های نقدی و غیرنقدی حامیان به ایتام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *