خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حساب مسدود شده است شهرداری باز می شود؟

با توجه به سر آمدن صبر پیمانکاران طلبکار از شهرداری تهران، آیا حساب مسدود شده است شهرداری به وسیله شرکت تامین اجتماعی باز می‌شود ؟

حساب مسدود شده است شهرداری باز می شود؟

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ صبحگاه امروز سیدتقی نوربخش مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ راجع به مسدود شدن حساب‌های شهرداری اظهار کرد: چند بار به شهرداری جهت پرداخت بدهی‌هایش به شرکت تامین اجتماعی اخطار داده شده است بود، ولی از سوی شهرداری به این اخطارها توجهی نشد.

عبارات مهم : ظهر امروز – شهرداری
وی افزود: میزان بدهی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به شرکت تامین اجتماعی تا آخر سال 94، بالغ بر 400 میلیارد تومان بوده است.

مدیر عامل شرکت تامین اجتماعی در آخر عنوان کرد: با توجه به اخطارهای قبلی و تسویه نشدن بدهی‌های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به شرکت تامین اجتماعی،‌ حساب‌های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران مسدود شده است است.

این در حالی است که حسینی مکارم، معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران، هفته گذشته در نشست خبری خود در مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از برطرف پرسشها مالی شهرداری با شرکت تامین اجتماعی از طریق تهاتر املاک جهت پرداخت بدهی ها خبر داده بود.

با پیگیری خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ از طریق یک منبع آگاه در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ظهر امروز متوجه شدیم مسئولان شهری در رابطه با مسدود شدن حساب های شهرداری جلسه فوق العاده تشکیل داده اند.

کبیری مدیر روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ در خصوص مسدود شدن حساب های شهرداری به وسیله شرکت تامین اجتماعی اظهار کرد: مسدود شدن حساب شهرداری به وسیله شرکت تامین اجتماعی به علت بدهی های قبلی است و معاون مالی و اقتصادی شهرداری و مسئولان مربوطه در حال مشورت با شرکت تامین اجتماعی هستند و به زودی مسئله را حل خواهند کرد.

حال باید منتظر ماند و دید با توجه به بدهی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به پیمانکاران که این روزها صبرشان نسبت به قول های مکرر مبنی بر وصول مطالباتشان از شهرداری سر آمده است که آخرین قول مربوط به حسینی مکارم معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته گذشته بود که در نشست خبری اظهار کرد: قول می‌دهیم هفته آینده پرداخت بدهی به پیمانکاران را شروع کنیم.

آیا مشورت با مسئولان تامین اجتماعی جواب می دهد و حساب های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران باز می‌شود یا همچنان مسدود خواهد ماند؟!

انتهای پیام/

حساب مسدود شده است شهرداری باز می شود؟

واژه های کلیدی: ظهر امروز | شهرداری | خبرنگار | مسئولان | اقتصادی | ایران | سازمان تامین اجتماعی | شهرداری تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *