خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جا به جایی رایگان نمازگزاران در روز عید فطر

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: با تمهیدات آینده نگری شده است شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران حمل و نقل نمازگزاران در روز عید

جا به جایی رایگان نمازگزاران در روز عید فطر

مجتبی عبدالهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به تمهیدات مورد نیاز جهت عید سعید فطر اظهار داشت: بعد از نماز مغرب و عشاء و اعلام عید سعید فطر مراسم خوش حالی مغفرت را در سطح پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار می‌کنیم و همچنین نورافشانی در نقاط متفاوت شهر را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی جهت حمل و نقل و جابه جایی نمازگزاران پیش‌بینی شده است هست، تصریح کرد: از ساعت 5 صبح روز عید سعید فطر اتوبوس‌هایی در میادین و مساجد محله‌های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران آماده انتقال و جابه جایی نمازگزاران به مصلی امام خمینی(ره) هستند.

عبدالهی در ادامه تصریح کرد: شهروندانی که جهت شرکت در نماز روز عید فطر از مترو استفاده می‌کنند جهت اینکه فاصله کمتری را تا شبستان طی کنند باید در ایستگاه مصلی پیاده شوند.

جا به جایی رایگان نمازگزاران در روز عید فطر

وی با اشاره به جا به جایی نمازگزارانی که توانایی جسمی کافی ندارند، گفت: تاکسی‌هایی را در نقاط منتهی به مصلی مستقر کرده‌ایم تا جانبازان و معلولان را به مصلی انتقال یافته کنند، ضمن اینکه داخل مصلی ون‌ها و تاکسی‌هایی هم جهت انتقال و جا به جایی سالمندان به شبستان در نظر گرفته شده است است.

عبدالهی در ادامه بیان کرد: ایستگاه‌های فرهنگی را در اطراف مصلی جهت اهدای جوایزی به سال‌ اولی‌هایی که جهت اقامه نماز عید فطر به مصلی امام خمینی (ره) می‌آیند پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با اشاره به تخصیص پارکینگ‌هایی جهت پارک اتومبیل نمازگزاران در روز عید سعید فطر گفت: جهت کسانی که با اتومبیل شخصی خود به مصلی امام خمینی(ره) می‌آیند پارکینگ هایی را پیش‌بینی کرده‌ایم که از جمله آن‌ها می‌توان به پارکینگ بنیادمستضعفان، مجموعه پادگان جنوب خیابان شهید بهشتی اشاره کرد.

عبدالهی در آخر تاکید کرد:‌ نمازگزاران باید تلاش کنند از وسایل حمل و نقل عمومی جهت رفت و برگشت ساده خود استفاده کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: با تمهیدات آینده نگری شده است شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران حمل و نقل نمازگزاران در روز عید

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: با تمهیدات آینده نگری شده است شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران حمل و نقل نمازگزاران به سهولت و بدون دریافت هیچ‌گونه وجهی انجام می‌شود.

انتهای خبر /

واژه های کلیدی: امام خمینی | پارکینگ | شهرداری | ایستگاه | استفاده | اتومبیل | تاکسی | ایران | انتقال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *