خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تنومند شدن نهال کمیته امداد با گذشت 28 سال از رحلت امام خمینی(ره)

مدیر کل کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: با گذشت 28 سال از رحلت امام خمینی(ره) اکنون نهال نو پای کمیته امداد، تنومند شده است هست.

تنومند شدن نهال کمیته امداد با گذشت 28 سال از رحلت امام خمینی(ره)

محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: بعد از گذشت چند روز از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در روز 4 اسفندماه با دو نشانه انجام فریضه دینی اطراف پرداخت زکات و صدقات و همچنین در زمینه فقرزدایی، کمک به نیازمندان و کم کردن محرومیت ها به خاص در بعضی نقاط کشور جهت محرومان باقی مانده از وقت رژیم ستمشاهی پهلوی، با نیت صادقانه و مبلغی جزیی کمیته امداد تشکیل شد.
وی در ادامه بیان داشت: اکنون بعد از گذشت حدود 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 28 سال از سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، امروز نهال نوپای کمیته امداد تبدیل به درخت تنومندی شده است که توانسته خدمات گسترده ای را به نیازمندان داخل و خارج از کشور ارایه دهد و بسیاری از پرسشها و مسایل داخلی و خارجی را حل کند.

عبارات مهم : کمک به نیازمندان – رحلت امام خمینی

ولیئی تصریح کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری؛ اگر کمیته امداد نبود، جای خالی آن در کشور احساس می شد و مشخص نبود نیازمندان جامعه گرفتار چه وضعیتی بودند و حتی این نهاد در بعضی از نقاط خارج کشور نیز اقداماتی را داشته است.
مدیر کل کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان خاطره ای از حضرت امام(ره) اضافه کرد: روزی با آقای انواری(سرپرست کمیته امداد وقت سابق) به منظور شرکت در همایشی جهت نیازمندان تحت پوشش به شهر دوشنبه پایتخت کشور تاجیکستان سفر کردیم که در میان مردم، خانمی 70 ساله به همراه تصویر امام(ره) حضور داشت که مرتب به آن ادای احترام می کرد که بعد از آخر مراسم علت را جویا شدیم و او گفت نیازمندی روس تبار، ساکن تاجیکستان و فاقد مذهب است که در کشورش کسی به وی کمک نکرد و تنها امام(ره) با تمام بزرگی خود و با آن که شناختی از دین، تفکر، عقیده، کتاب و مذهب او ندارد به این فرد کمک و عزت و شرافت بخشیده هست.
وی با اشاره به اینکه برطرف گرفتاری از افراد دردمند بالاتر از ظرفیت دینی بلکه یک اقدام انسانی هست، افزود: با تشکیل نهاد کمیته امداد دست گیری و گره گشایی از فقرا و نیازمندان و همچنین تکریم و مهرورزی به یتیمان در داخل و خارج از کشور به خاص در کشورهای اسلامی انجام شد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کمک به نیازمندان | رحلت امام خمینی | کمیته امداد | ادای احترام | تاجیکستان | امام خمینی | پیروزی | انقلاب | تصویر | ایران | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *