خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تعقیب و گریز نفس گیر به وسیله پلیس به دستگیری سارقان انجامید

رئیس کلانتری ۱۸۱ عوارضی از دستگیری دو سارق ماشین در محدوده شهرک نفت بعد از یک تعقیب و گریز نفس گیر نیم ساعته خبر داد.

تعقیب و گریز نفس گیر به وسیله پلیس به دستگیری سارقان انجامید

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سرهنگ صیدمراد پیروندی مدیر کلانتری ۱۸۱ عوارضی اظهار کرد: با شکایت یکی از شهروندان ساکن محدوده شهرک نفت در خصوص دزدی خودروی سواری اش، تیمی از ماموران گشت انتظامی این کلانتری جهت بررسی عنوان و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده است مشخصات خودروی مسروقه به دست آمد و در اختیار واحدهای گشت انتظامی قرار داده شد تا اینکه ماموران یکی از گشت های انتظامی مستقر در محدوده شهرک نفت، این ماشین را با دو سرنشین مشاهده و به راننده دستور توقف دادند، ولی وی علیرغم دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و تلاش کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک از میان خودروهای سواری دیگر راه خود را باز کرده و فرار کند.

رئیس کلانتری ۱۸۱ عوارضی بیان کرد: این اقدام به تعقیب متهمان انجامید و بعد از نیم ساعت تعقیب و گریز نفس گیر پلیس در خیابان ها و بزرگراه های این محدوده در نهایت در یک محله خلوت ماموران با شلیک به لاستیک خودرو، آن را متوقف و سرنشینان ماشین را که تلاش داشتند با پای پیاده فرار کنند، دستگیر کردند.

تعقیب و گریز نفس گیر به وسیله پلیس به دستگیری سارقان انجامید

سرهنگ پیروندی تصریح کرد: متهمان به همراه خودروی مسروقه به کلانتری انتقال یافته شدند و تحت بازجویی های به عمل آمده به جرم خود مبنی بر دزدی ماشین اعتراف و متعاقبا با شکایت مالباخته که در کلانتری حاضر شده است بود، به پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ انتقال یافته شدند.

وی در آخر ضمن توصیه به شهروندان گفت: در صورتی که مجبور به توقف و ترک خودروی خود در خیابان هستید، تلاش کنید به طور کامل از تجهیزات ایمنی نظیر قفل فرمان و پدال مناسب استفاده کرده و با قرار دادن اموال با ارزش در ماشین جدا، خودداری کنند.

انتهای پیام/

دستگیری دو سارق ماشین در محدوده شهرک نفت

واژه های کلیدی: دستگیری سارق | تعقیب و گریز | در ماشین | خیابان | دستگیری | انتظامی | ماشین | انتقال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *