خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

60 هزار ایثارگر جویای شغل هستند ، بیش از یک میلیون و 700 هزار ایثارگر تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی درمان قرار دارند

مهم ترین اخبار و رویدادهای بنیاد شهید و امور ایثارگران را با یک کلیک مشاهده کنید.

60 هزار ایثارگر جویای شغل هستند ، بیش از یک میلیون و 700 هزار ایثارگر تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی درمان قرار دارند

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

بیش از یک میلیون و 700 هزار ایثارگر تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی درمان قرار دارند

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر از ایثارگران تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی درمان قرار دارند و هزینه‌ای را جهت پرسشها درمانی خود نمی‌پردازند.

دعوت از پزشکان متخصص خارجی جهت درمان ایثارگران

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی دیگر از برنامه‌های جاری معاونت بهداشت و درمان دعوت از پزشکان متخصص خارجی جهت حضور در کشورمان جهت درمان ایثارگران است که در طی 5 سال گذشته، 528 مورد عمل جراحی به وسیله این پزشکان در داخل کشورمان انجام شده است هست، در 6 ماه گذشته نیز 10 تیم تخصصی خارجی در کشورمان حضور یافته‌اند که 588 مورد ویزیت و 52 عمل جراحی نتیجه کار آن‌ها بوده است.

60 هزار ایثارگر جویای شغل هستند ، بیش از یک میلیون و 700 هزار ایثارگر تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی درمان قرار دارند

توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با رویکرد علمی به عنوان دورنمای مهم توسعه پایدار است

اسلام کریمی مدیر کل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر عنوان کرد: توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با رویکرد علمی – پژوهشی و فرهنگی به عنوان دورنمای مهم توسعه پایدار این فرهنگ عاشورایی و صدور آن به سراسر دنیا جهت خروج انسان‌ها از ظلم و جور و نابرابری بسیار اهمیت دارد و در این مسیر باید نهادهای مردمی فعال شده است و تشکل‌های ایثارگری و نخبگان در حوزه ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت تقویت شوند.

60 هزار ایثارگر جویای شغل هستند

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: طی 4 سال گذشته جهت 75 هزار ایثارگر ایجاد شغل شده است هست، ولی تقریباً به همین میزان به آمار ایثارگران جویای شغل اضافه شده است و در حال حاضر 60 هزار ایثارگر جویای شغل هستند که جهت استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای ایجاد اشتغال آنان تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایثارگران | بهداشت | فرهنگ | خارجی | پزشکان | میلیون | درمانی | اخبار بنیادشهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *