خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بازگشت از تعطیلات عید فطر را به روز شنبه موکول کنید

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت:مسافران بهتر است بازگشت خود را به روز شنبه موکول کنند تا با حجم کمتری از ترافیک روبرو شوند.

بازگشت از تعطیلات عید فطر را به روز شنبه موکول کنید

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار محمد حسین حمیدی مدیر پلیس راه راهور ناجا اظهار کرد: در حال حاضر بار ترافیک از خروجی‌های استان‌های شمالی به سمت پایتخت کشور عزیزمان ایران نیمه سنگین و پرحجم و در مقاطعی سنگین است و آینده نگری می‌کنیم این اوضاع تا بامداد روز شنبه ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس محور‌های هراز و چالوس از ساعت 15امروز تا تخلیه بار ترافیکی مسیر به سمت پایتخت کشور عزیزمان ایران یک طرفه می‌شوند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به اینکه رانندگانی که در مسیر بازگشت هستند یا قصد دارند امروز (جمعه) به پایتخت کشور عزیزمان ایران بازگردند، باید چند برابر زمان‌های عادی وقت درنظر بگیرند، توصیه کرد: رانندگانی که هنوز اقدام به بازگشت نکرده یا حوصله ماندن در ترافیک‌های چند ساعته را ندارند، بهتر است بازگشت خود را به روز شنبه موکول کنند تا با حجم کمتری از ترافیک روبرو شوند.

بازگشت از تعطیلات عید فطر را به روز شنبه موکول کنید

سردار حمیدی با اعلام اینکه پلیس در بازگشت مسافران هم با تخلفات اتفاق سازبرخورد می‌کند، تاکید کرد: با توجه به حجم بالای تردد در بعضی جاده‌ها همچنان توصیه ما رانندگی با صبر و حوصله هست. رانندگان باید از انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیر مجاز خودداری کنند آیا که این تخلفات خط قرمز پلیس است و با متخلفان به طور جدی برخورد می‌شود.

وی با هشدار به رانندگانی که در مسیر‌های یک طرفه تردد می‌کنند، گفت: رانندگان در مسیر‌هایی که جهت تخلیه بار ترافیک یک طرفه می‌شود، سرعت مطمئنه را رعایت کنند. هراز و چالوس دارای پیچ‌های بسیاری است و با توجه به اینکه مسیر از شمال به جنوب دارای شیب‌های تند هست، می‌تواند در صورت رعایت نکردن سرعت مطمئنه و توجه نکردن به جلو، حوادث ناگواری را رقم بزند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا در مورد آمار تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی در تعطیلات اخیر گفت: در دو اتفاق جداگانه دو دستگاه اتوبوس دچار اتفاق شدند. در تصادف اول که عصر چهارشنبه به علت توجه نکردن به جلو از سوی راننده اتوبوس رخ داد، در کیلومتر ۳، ۶ آزادراه همدان به پایتخت کشور عزیزمان ایران یک دستگاه اتوبوس با سواری پژو پارس برخورد کرد که در این اتفاق دو نفر کشته شدند.

وی افزود: اتفاق دوم بامداد پنجشنبه در بزرگراه شهرکرد به اصفهان رخ داد و بر اثر آن اتوبوس مسافربری با کامیون ایسوزو برخورد و در جریان آن راننده کامیون مجروح شد. براساس اعلام کارشناسان پلیس راه، این تصادف به علت رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده اتوبوس رخ داد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت:مسافران بهتر است بازگشت خود را به روز شنبه موکول کنند تا با حجم کمتری از ترافیک روبرو شوند.

سردار حمیدی همچنین از یک انحراف به چپ مرگبار به عنوان بدترین اتفاق تعطیلات اخیر یاد کرد و گفت: حوالی ساعت ١٠:٣٥ پنجشنبه در کیلومتر ٤٣ محور قره چمن استان آذربایجان شرقی، انحراف به چپ و برخورد پژو ٤٠٥ با تریلی ولوو 6 کشته و مجروح بر جای گذاشت.

«انحراف به چپ»عامل مرگبارترین اتفاق تعطیلات عید سعید فطر

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انحراف به چپ | راننده | ترافیک | اتوبوس | پنجشنبه | ایران | ترافیک | برخورد | بازگشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *