خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

انهدام باند 4 نفره دزدی لوازم ماشین در شهرری

رئیس کلانتری 131 شهرری، از دستگیری چهار عضو یک باند دزدی لوازم ماشین خبر داد و گفت: این متهمان در بازجویی های انجام شده است به 250 فقره دزدی اعتراف کردند.

انهدام باند 4 نفره دزدی لوازم ماشین در شهرری

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سرهنگ محمد کالوسی مدیر کلانتری 131 شهرری اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده است از سوی ماموران تجسس کلانتری 131 شهرری اطراف فعالیت های مجرمانه چهار عضو سابقه دار یک باند دزدی لوازم خودرو، مشخص شد که این افراد به تازگی ضمن تشکیل باند، اقدام به دزدی لوازم ماشین در محدوده های شهرری و اطراف آن می کنند.

عبارات مهم : دستگاه – شناسایی
وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه یافت تا اینکه سوابق متهمان و مخفیگاه آن‌ها شناسایی و نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار داده شد که بلافاصله دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان صادر شد؛ متعاقب آن، تیم های عملیاتی با هماهنگی های انجام شده است به محل اختفای متهمان اعزام و طی یک عملیات ضربتی هر چهار متهم را در مخفیگاه مذکور دستگیر کردند.

سرهنگ کالوسی ادامه داد: طی بازرسی انجام شده است از محل نیز تعدادی اموال مسروقه از جمله، 6 دستگاه باند خودرو، یک دستگاه ضبط و پنل خودرو، یک دستگاه دوچرخه، یک دستگاه موتور و تعداد زیادی قطعات اوراق شده است ماشین کشف شد.

مدیر کلانتری 131 شهرری عنوان داشت: متهمان در بازجویی ها به 250 فقره سابقه دزدی اقرار کردند که بعد از آن پرونده تکمیل و به دادسرای ناحیه 20 شهرری ارسال شد.

انتهای پیام/

انهدام باند 4 نفره دزدی لوازم ماشین در شهرری

دستگیری و شناسایی باند دزدی لوازم ماشین در شهر ری

واژه های کلیدی: دستگاه | شناسایی | تحقیقات | ماشین | قطعات | خودرو | اخبار انتظامی | سرقت خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *