خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خدمت رسانی به ۶۳ هزار جانباز شیمیایی ، اعزام تیم پزشکان متخصص به سردشت

مهم ترین اخبار بنیاد شهید و امور ایثارگران را در هفته‌ای که گذشت با یک کلیک مشاهده کنید.

خدمت رسانی به ۶۳ هزار جانباز شیمیایی ، اعزام تیم پزشکان متخصص به سردشت

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی از جمله اعزام تیم پزشکان متخصص به سردشت، اتحاد مسلمانان موجب نابودی رژیم غاصب صهیونیستی می شود و ارایه خدمات پزشکی به ۶۳ هزار جانباز شیمیایی بود.

*تیم پزشکان متخصص به سردشت اعزام شد

محمدرضا صدیقی مقدم مدیر مرکز مصدومان شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: تیم پزشکی متشکل از استادان دانشگاه‌های پزشکی پایتخت کشور عزیزمان ایران و ارومیه از روز چهارشنبه هفتم تیرماه جهت درمان جانبازان شیمیایی به سردشت اعزام می‌شوند تا به مدت ۳ روز خدمات تخصصی از جمله داخلی، چشم، پوست، ریه، روانپزشکی و زنان را به خانواده‌های جانبازان ارایه کنند.

وی افزود: در روز جمعه ۹ تیرماه کارگاه خاص آموزشی جهت جانبازان شیمیایی، خانواده‌های آنان و سایر افراد داوطلب برگزار می‌شود تا این افراد با تمام جنبه‌های پزشکی و درمانی مصدومیت شیمیایی آشنا شوند.

خدمت رسانی به ۶۳ هزار جانباز شیمیایی ، اعزام تیم پزشکان متخصص به سردشت

*اتحاد مسلمانان رژیم غاصب صهیونیستی را نابود خواهد کرد

سید محمدعلی شهیدی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: بنابر بیانات امام خمینی(ره) باید در جهت آرزوی بزرگ های ملت مظلوم فلسطین حرکت کنیم و حضور مردم اعلانی به گروه‌های تروریستی تکفیری از جمله داعش است.

وی ادامه داد: مردم با وحدت و یکپارچگی از کشور عزیزمان ایران اسلامی دفاع و از همه مظلومان در تمام نقاط دنیا حمایت می کنند ضمن اینکه همه مسمانان وظیفه دارند تا در برابر تروریست ها ایستادگی کنند‌.

*خدمت رسانی پزشکی به ۶۳ هزار جانباز شیمیایی

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: خدمت رسانی پزشکی به ۶۳ هزار و ۸۰۳ جانباز شیمیایی در کشور انجام می شود که تعداد ۷۴۹ نفر از آنان جانباز شیمیایی شدید هستند.

وی تصریح کرد: ارایه خدمات پزشکی به جامعه ایثارگری از طریق ۳ هزار و ۵۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد با بیمه کشور عزیزمان ایران در استان‌های متفاوت کشور انجام می‌شود.

مهم ترین اخبار بنیاد شهید و امور ایثارگران را در هفته‌ای که گذشت با یک کلیک مشاهده کنید.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایثارگران | شیمیایی | خانواده | جانباز | خانواده | پزشکی | ایران | پزشکان | درمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *