خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

از محرومیت کشور عزیزمان ایران در صادرات گل و گیاه تا تصویب تعطیلی 2جلسه علنی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران

شورای شهر در هفته گذشته شاهد اخباری از جمله محرومیت کشور عزیزمان ایران در صادرات گل و گیاه، تا تصویب تعطیلی 2جلسه علنی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بوده هست.

از محرومیت کشور عزیزمان ایران در صادرات گل و گیاه تا تصویب تعطیلی 2جلسه علنی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت با اخبار متنوعی روبه رو بوده که از جمله آنها می توان به چرایی بستن لیست اصلاح طلبان در انتخابات به دست خاتمی، محرومیت کشور عزیزمان ایران در صادرات گل و گیاه اشاره کرد.
*محرومیت کشور عزیزمان ایران در صادرات گل و گیاه/ خرید 8 باغ بزرگ به وسیله شهرداری تهران

عبارات مهم : شورای شهر تهران – انتخابات شوراها

مهدی چمران مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: هم اکنون کشور کشور عزیزمان ایران در صادرات گل و گیاه محروم مانده، به همین علت باید وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت و معدن در جهت این امر یک اقدام اساسی انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه ما در بحث صنعت گل و گیاه با صادرات می توانیم از تولید داخلی حمایت کنیم، گفت: اگر صادرات گل و گیاه در کشور رونق پیدا کند، شاهد زیاد کردن اشتغال خواهیم بود که این امر باید مورد بررسی مسئولان قرار گیرد و به آن توجه خاص داشته باشند.
*عده ای از اعضای شورای شهر زیاد کردن سرانه فضای سبز را کتمان می کنند
معصومه آباد مدیر کمیسیون ایمنی امداد شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: اگرچه سرانه فضای سبز شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بسیار زیاد کردن یافته ولی امروز بعضی از اعضای شورای شهر این عنوان را کتمان می کنند و چشمان خود را به روی آن می بندند.
وی ادامه داد: امروز ما از زباله برق تولید می کنیم ولی این دوستان این عنوان را کتمان می کنند و می گویند که از زباله برق تولید نمی شود ، اگرچه همین دوستان و همکاران در این هفته حرف خود را بعد گرفتند و گفتند که از زباله برق تولید می شود ولی میزان آن بسیار کم است.
*چرا اصلاح طلبان بستن لیست انتخابات را به خاتمی سپرده اند؟
مجتبی شاکری مدیر کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از اصلاح طلبان شورا خواست به این پرسش پاسخ دهند که آیا بستن لیست خود جهت انتخابات را به محمد خاتمی سپرده اند؟
وی گفت: شما خوب می دانید که با عمل خاتمی در فتنه 88 او همچنان مورد غضب رهبری است و وی را به حضور نپذیرفتند، چراکه در جریان فتنه بدعهدی کرد و با وجود اینکه اعلامیه داده بود که اردوکشی خیابانی به راه نیافتند، ولی خودش به همراه میرحسین و کروبی شرکت کردند.
*تصویب تعطیلی 2جلسه علنی شورای شهر تهران
اعضای شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به علت نزدیکی با انتخابات شوراها تعطیلی سیصد و چهل ششمین و سیصد چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر را به تصویب رساندند.
*تعطیلی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با شروع تبلیغات اعضا
مهدی چمران مدیر شورای اسلامی شهر تهراند با اشاره به تعطیلی جلسات ۳۴۶ و ۳۴۷ و ۳۴۸ شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تعطیلی یک هفته ای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به علت تبلیغات اعضای شورای شهر به تصویب رسید.
وی افزود: اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به علت نزدیکی با انتخابات و شروع تبلیغات خود به این طرح تعطیلی رای مثبت دادند.
*مسائل سیاسی را وارد شورا نکنیم/ امیدواریم حوادثی مانند معدن آزادشهر تکرار نشود
مهدی چمران مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: شورا در دوره های قبل با دوری جستن از پرسشها سیاسی موفق عمل کرده است.
وی در ادامه به ضرورت دوری از سیاسی کاری در شورا تاکید کرد و گفت: اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران باید با دوری جستن از پرسشها سیاسی، در مباحث تخصصی کنار هم قرار گیرند، شورا در دوره های قبل هم با دوری جستن از پرسشها سیاسی موفق عمل کرده و در این ایام نیز بر این رویه ادامه خواهد داد.
*احداث مجموعه ورزشی چند منظوره در محله صبا و بهداشت
محسن پیرهادی مدیر کمیته نظارت شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از احداث مجموعه ورزشی چند منظوره در دو محله صبا در منطقه 17 و بهداشت در منطقه 18 خبر داد.
وی به شرایط محله صبا واقع در منطقه 17 با اشاره به پرسشها محله ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و آلاینده محیط زیست در ارتباط با کارخانه پلاستیک سازی شاهین در سطح محله، افزود: تجهیز و مناسب سازی فضاهای سبز محله به مبلمان و وسایل تفریحی، ورزشی و وسایل بازی کودکان، توسعه پارک گل محمدی با تملک املاک همجوار پارک مذکور واقع در خیابان پیغمبری و احداث میدان میوه و تره بار در سطح محله از مواردی است که در دست پیگیری است.
* ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی محله ولیعصر(عج)/ انتقال گاراژهای باربری محله شوش
محسن پیرهادی مدیر کمیته نظارت شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی و همچنین انتقال گاراژهای باربری در دو محله ولیعصر(عج) و شوش در منطقه 15 خبر داد.
*لیست اموال و دارایی اعضای شورای شهر در اختیار قوه قضاییه قرار دارد/ 20 اردیبهشت؛ آخرین مهلت بررسی افراد رد صلاحیت شده
رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تمام اعضا لیست و دارایی اموال خود را قبل از ورود به شورا به قوه قضاییه ارایه داده اند و بعد از آخر این دوره نیز ارایه خواهند کرد.
وی با اشاره به بررسی طرح الزام شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به ارایه لایحه احداث تراس سبز بر بام طبقات همکف در تمام زیر پهنه های M و S که سطح اشغال طبقات همکف در آن ها زیاد از سایر طبقات هست، افزود: این طرح در این جلسه بررسی شد و اعضا به تصویب آن رأی مثبت دادند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شورای شهر تهران | انتخابات شوراها | شورای اسلامی | محمد خاتمی | شورای شهر | تبلیغات | انتخابات | صادرات | سیاسی | ایران | تعطیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *