خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کاهش 8 دقیقه ای سر فاصله قطار‌های خط 3 متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه گفت: سرفاصله حرکت قطارها در خط ۳ متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران در بخش شمالی این خط 8 دقیقه کم کردن یافت.

کاهش 8 دقیقه ای سر فاصله قطار‌های خط 3 متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه با اشاره به اینکه پیش از این فاصله گذر حرکت قطار‌های مترو در خط ۳ حدفاصل ایستگاه‌های خواجه عبدالله انصاری تا قائم، ۱۸ دقیقه یکبار بود، اظهار کرد: اکنون با تمهیداتی که انجام شده است هست، فاصله گذر در این مسیر به ۱۰ دقیقه کم کردن یافته است.

وی با اشاره به کاهش 8 دقیقه ای سرفاصله حرکت قطارها در خط 3 مترو تهران ادامه داد: اکنون حرکت قطار‌ها در خط ۳ به صورت یکپارچه انجام می‌شود و تمامی قطار‌ها از ایستگاه آزادگان تا ایستگاه قائم و بالعکس با فاصله گذر ۱۰ دقیقه حرکت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه تصریح کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران در تلاش است در آینده با تامین واگن‌های زیاد فاصله گذر حرکت قطار‌ها به خصوص در خطوط ۳ و ۴ مترو را کم کردن دهد.

کاهش 8 دقیقه ای سر فاصله قطار‌های خط 3 متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران

نوبخت با تاکید بر اینکه مترو ستون حمل و نقل عمومی درون شهری هست، افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما تمهیداتی را در نظر داریم تا با کم کردن سرفاصله حرکت قطار‌ها و زیاد کردن ظرفیت متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران در جهت کم کردن آلودگی هوا و ترافیک پایتخت کشور عزیزمان ایران گامی موثر برداریم تا شهروندان بتوانند با آسایش زیاد از این وسیله پاک و ایمن استفاده کنند.

انتهای پیام/

سرفاصله حرکت قطارهای خط 3 مترو کم کردن یافت

واژه های کلیدی: ترافیک پایتخت | ایستگاه | تهران | ایران | اخبار مترو | شهرداری تهران | محمد علی نجفی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *