خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

از تخصیص داده شده است 6 فروند بالگرد امداد هوایی به هلال احمر تا صادر نشدن ویزای پزشکان از سوی عربستان

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت ؛ از تخصیص داده شده است 6 فروند بالگرد امداد هوایی به هلال احمر طی

از تخصیص داده شده است 6 فروند بالگرد امداد هوایی به هلال احمر تا صادر نشدن ویزای پزشکان از سوی عربستان

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ از تخصیص داده شده است 6 فروند بالگرد امداد هوایی به هلال احمر طی 2 سال گذشته تا صادر نشدن ویزای پزشکان از سوی عربستان جهت دیدار از مراکز پزشکی از مهمترین رویدادهای هلال احمر در هفته ای که گذشت، بود.

تخصیص داده شده است 6 فروند بالگرد امداد هوایی به هلال احمر طی 2 سال گذشته

مرتضی سلیمی مدیر شرکت امداد و نجات جمعیت هلال با اشاره به لزوم تصویر العمل سریع در کار امدادی اظهار کرد: باید سرعت جهت کمک به اتفاق دیدگان و اعزام به مراکز درمانی لحاظ شود، از این رو تخصیص داده شده است بالگردهای امداد هوایی در جهت تحقق این نشانه امری مهم است.

سلیمی تصریح کرد: طی 2 سال گذشته 6 فروند بالگرد امداد هوایی در جهت کم کردن تلفات ناشی از حوادث به شرکت امداد و نجات جمعیت هلال احمر تخصیص داده شده است یافته هست.

از تخصیص داده شده است 6 فروند بالگرد امداد هوایی به هلال احمر تا صادر نشدن ویزای پزشکان از سوی عربستان

مرتضی سلیمی مدیر شرکت امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص تمهیدات شرکت امداد و نجات کشور به منظور خدمات رسانی امدادی در روز عید فطر، اظهار داشت: به منظور پوشش امدادی تعطیلات و مراسم عید سعید فطر، جلسه هماهنگی معاونان امداد استان‌های البرز، پایتخت کشور عزیزمان ایران و مازندران برگزار و مقرر شد ظرفیت پایگاه‌های امداد و نجات در محور کرج – چالوس، بزرگراه هراز و محور فیروزکوه زیاد کردن یابد.

سلیمی با اشاره به استقرار ۵۰۰ نجاتگر، پرستار و دکتر در مصلی تهران، افزود: ۲۲ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه اتاق عمل سیار، یک دستگاه آی سی یو گوشی تلفن همراه و یک دستگاه خودروی ارتباطات هم در پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت خدمت‌رسانی در نظر گرفته شده است است.

استقرار ۵۰۰ نجاتگر، پرستار و دکتر در مصلی تهران

علی مرعشی مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص تهیه واکسن حجاج از سوی مرکز تدارکات شرکت هلال احمر اظهار داشت: تاکنون ۵۵ هزار واکسن وارد شده است و تا چند روز آینده این میزان به ۱۰۰۰ دوز واکسن می‌رسد، مابقی آنها هم در حال بارگیری است و مشکلی جهت انجام واکسیناسیون وجود ندارد.

وی افزود: از هفته‌ آینده کاروان‌ها می‌توانند به محل‌های تعیین شده است از سوی هلال احمر مراجعه و نسبت به واکسیناسیون حجاج اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت ؛ از تخصیص داده شده است 6 فروند بالگرد امداد هوایی به هلال احمر طی

مرعشی با اشاره به منع بیماران از حضور در سرزمین وحی گفت: جدولی داریم که در آن انواع بیماری‌هایی که موجب منع سفر زائران به حج می‌شود، شرح داده شده است هست، این جدول عوض کردن نکرده از این رو بیماران پیشرفته قلبی، زنان حامله، بیماران سرطانی، بیماران ریوی و کبدی پیشرفته منع سفر خواهند داشت.

صادر نشدن ویزای پزشکان از سوی عربستان جهت دیدار از تجهیزات پزشکی

علی مرعشی مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تیم‌های پزشکی به مکه و مدینه اعزام می شوند، تصریح کرد: مقرر شده است تا تیمی از متخصصان به منظور دیدار از دستگاه های پزشکی به عربستان اعزام شوند، از این رو مرکز از ماه گذشته کارها مورد نیاز را در جهت اعزام این گروه انجام داده تا ویزا اخذ شود ولی تاکنون ویزایی صادر نشده و تا وقت اخذ ویزا نمی توان تاریخ اعزام را مشخص کرد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: عربستان | دستگاه | پزشکی | جمعیت | پزشکان | هلال احمر | سلیمی | آسیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *