دانلود رایگان pdf کتاب عروس دریایی نوشته (ترجمه) الی بنجامین کیوان عبیدی آشتیانی افق

عروس , داستان , دریایی , نویسنده ,کتاب های الی بنجامین, کتاب های کیوان عبیدی آشتیانی, کتاب های              	             		             		افق             	, دانلود pdf  										عروس دریایی

اضافه به لیست علاقمندی ها

۱۳۰,۰۰۰ ریال

:۱۱۹۲۷۷
:کودک و نوجوان
:عروس دریایی
:داستان جهان
الی بنجامین
کیوان عبیدی آشتیانی
: افق
:رقعی
:۱۳۹۵
:۱۴.۱
:۱۸.۶
:نرم
:۲۶۴
:۱۳۰,۰۰۰ ریال

عبارات مهم : عروس

درباره کتاب:

کتاب « عروس دریایی » داستان مواجه دختری است به نام سوزی با فوت عالی ترین دوستش.

pdf+ دانلود رایگان کتاب عروس دریایی

سوزی عالی ترین دوستش « فرنی » را از دست داده هست. فرنی در دریا غرق شده، در حالی که همه می‌دانند عالی ترین شناگر مدرسه بوده هست. سوزی نمی‌تواند این اتفاق را بپذیرد.

او که دختری بسیار کنجکاو است و جهت هر چیزی به دنبال علت است نمی‌تواند بپذیرد که « بعضی چیزهای همین طوری اتفاق می‌افتند» او به دنبال دلیلی است تا بتواند فوت کسی را که زمانی عالی ترین دوستش بود درک کند. او از معلمش زن ترتون، آموخته است که « هنگامی که اتفاقی می‌افتد که توضیحی برایش پیدا نمی‌کنید یعنی به نقطه‌ای برخورد کرده‌اید که دانش بشری جوابگویش نیست. به همین علت دانش اهمیت خاصی دارد. دانش فرآیندی است که طی آن می‌توانید توضیحی جهت چیزهایی پیدا کنید که هنوز جوابش را پیدا نکرده‌اید.»

روزی که او به همراه همکلاسی‌هایش جهت دیدار علمی به آکواریوم رفته هست، می‌فهمد که نوعی عروس‌ دریایی وجود دارد که سمش بسیار کشنده است و حدس می‌زند که ممکن است علت فوت فرنی همین باشد. سوزی جهت این که مطمئن شود شروع می‌کند به تحقیق کردن راجع به عروس‌های دریایی.

بعضی از فصل‌های کتاب « عروس دریایی » براساس مراحل تحقیق پیش می‌رود و در بعضی از فصل‌های کتاب هم سوزی اتفاقاتی را حلاجی می‌کند که باعث به هم خوردن رابطه‌اش با فرنی شده است هست. آخر هنگامی که می‌خواهد جهت دیدن زیست‌شناسی معروف به تنهایی به استرالیا برود، در فرودگاه گیر می‌افتد و ناگهان متوجه می‌شود که حتی اگر دلیلی جهت فوت فرنی پیدا کند باز هم چیزی عوض کردن نمی‌کند و فرنی را باز نمی‌گرداند، سوزی فوت را به عنوان یکی از واقعیت‌های زندگی و بخشی از تناوب زندگی می‌پذیرد.

دانلود رایگان pdf کتاب عروس دریایی نوشته (ترجمه) الی بنجامین کیوان عبیدی آشتیانی افق

کتاب « عروس دریایی » برنده جایزه ی بی وایت ۲۰۱۵ هست. این جایزه به کتاب‌هایی تعلق می‌گیرد که جهت بلندخوانی مناسب باشند.

درباره نویسنده کتاب:

الی بنجامین نویسنده کتاب تحسین شده است « عروس دریایی » در خانه‌ای بسیار قدیمی در نزدیکی شهر نیویورک بزرگ شد. در کودکی عاشق محیط زیست و بازی با حشرات و قورباغه ها بود.

او هم‌اکنون عضو انجمن نویسندگان نیوانگلند است و به خاطر نگارش داستان « عروس دریایی » در سال ۲۰۱۵ جوایز ای بی وایت و زمین سبز را از آن خود کرده است.

او می‌گوید: « من راجع به اختر-فیزیکدانان، ورزشکاران، کیهان‌شناسان، زمین‌شناسان و روانشناسان و کشاورزان و کودکان نوشته‌ام. ولی چیزی که زیاد از همه لذت می‌برم گفتن یک داستان خوب است.»

pdf+ دانلود رایگان کتاب عروس دریایی

واژه های کلیدی: عروس | داستان | دریایی | نویسنده | کتاب های الی بنجامین | کتاب های کیوان عبیدی آشتیانی | کتاب های افق | دانلود pdf عروس دریایی