دانلود رایگان pdf کتاب وزن چیزها (نشر بان) نوشته (ترجمه) جین کازز عباس مخبر خرید کتاب فلسفه

زندگی ,فرزندان,کتاب های جین کازز, کتاب های عباس مخبر, دانلود pdf  										وزن چیزها (نشر بان)										, دانلود رایگان  										وزن چیزها (نشر بان)										, کتاب pdf  										وزن چیزها (نشر بان)

اضافه به لیست علاقمندی ها

۱۶۰,۰۰۰ ریال

:۱۲۳۱۱۷
:فلسفه
:وزن چیزها (نشر بان)
:راه و رسم زندگی
جین کازز
عباس مخبر
:وزیری
:۱۳۹۶
:۱۳.۲
:۲۱
:نرم
:۲۳۲
:۱۶۰,۰۰۰ ریال

عبارات مهم : زندگی

درباره کتاب:

در این کتاب نویسنده منظورش از وزن چیزها این است که هرچیزی در زندگی چه وزنی دارد و چه چیزهایی باعث می‌شود به یک زندگی بگوییم زندگی خوب و این‌که خوشبختی واقعا چیست. کازز در این کتاب از یونان باستان بررسی کرده است که بعضی زندگی خوب را داشتن فضیلت می‌دانستند و بعضی چون فایده‌گران انگلیسی می‌گویند زندگی خوب آن چیزی است که جهت تو شخصا خوب باشد و عده‌ای اخلاق را معیار زندگی خوب می‌دانند. او به گفتارهای فلاسفه در این‌باره نیز پرداخته است و در واقع این کتاب هم‌خط کتاب‌های قبلی من مانند «معنای زندگی» و «پرسش‌های زندگی» یک جور فلسفه زندگی است.

pdf+ دانلود رایگان کتاب وزن چیزها (نشر بان)

در معرفی این اثر نیز عنوان شده است است: هیچ‌چیز تا ابد بر جای نمی‌ماند، پروژه‌ای که سراسر سال روی آن کار کرده‌اید، مثل برق تکمیل و فراموش می‌شود. روزی خواهید رفت، همراه با فرزندان و فرزندان فرزندان‌تان. حتا یک کتاب، یک اثر هنری بزرگ، یا یک نظریه‌ی مهم پفی می‌کند و در تاریکی محو می‌شود. این‌که همه چیز روزی به آخر می‌رسد، چه تفاوتی در اوضاع ما ایجاد می‌کند؟ تقریبا همه در زندگی خود لحظه‌ای را تجربه می‌کنند که به نظر می‌رسد گذرا بودن با بی‌معنا بودن مترادف است.

واژه های کلیدی: زندگی | فرزندان | کتاب های جین کازز | کتاب های عباس مخبر | دانلود pdf وزن چیزها (نشر بان) | دانلود رایگان وزن چیزها (نشر بان) | کتاب pdf وزن چیزها (نشر بان)