خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مشکل اشتغال به سرعت قابل حل نیست

استاندار یزدگفت: ایجاد اشتغال جهت پنج میلیون نفر با شعار نمی شود و نیازمند داشتن اندیشه، برنامه و پشتیبانی سرمایه گذاران است.

مشکل اشتغال به سرعت قابل حل نیست

به گزارش خبرنگار گروه استان های کلوب خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار یزد و مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان گفت: مشکلی اشتغال به سرعت قابل حل نیست زیرا طی چند سال و با انباشت بیکاری، اشتغال زیادی باید ایجاد شود که امید آن می شود با توجه به بهتر شدن اوضاع اقتصادی، مثبت شدن تراز تجاری و مطلوب شدن رشد اقتصادی شاهد جذب سرمایه گذاری و زیاد کردن اشتغال باشیم.

سیدمحمد میرمحمدی افزود: ایجاد اشتغال جهت پنج میلیون نفر با شعار نمی شود و نیازمند داشتن اندیشه، برنامه و پشتیبانی سرمایه گذاران است.

عبارات مهم : اشتغال

وی گفت:ایجاد زمینه جذب سرمایه گذاری، زیاد کردن تولید، رشد اشتغال و رونق اقتصادی در سایه حذف موانع و پیچ و خم های اداری فراهم می شود.
استاندار یزد با تشریح ظرفیت های سرمایه گذاری استان در حوزه انرژی خورشیدی، گردشگری، صنایع دانش بنیان و هایتک فناوری بالا، بهداشت و درمان و صنایع جوار معدنی تصریح کرد: در شرایط موجود حدود 20 درصد درآمد سرمایه گذاران به سمت بانک ها می رود ولی با اصلاح این روند، شرایط کارآفرین بهتر می شود.
رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد گفت: اساس کار در مسیر تحقق شعار امسال حرکت به سمت فعالیت های دانش بنیان، امنیت سرمایه گذاری و تامین زیرساخت های مورد نیاز است و ایجاد مرکز سرمایه گذاری نیز جهت حذف پیچ و خم اداری انجام شده است است.
میرمحمدی خاطرنشان کرد: با رعایت این نکات و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی امیدواریم شاهد شکوفایی امکانات و تحولات بزرگ در استان باشیم و کارآفرین رونق یابد.
بر اساس اعلام مرکز خدمات سرمایه گذاری و گزارش عملکرد 12 دستگاه اجرایی استان در دولت تدبیر و امید بیش از 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان یزد انجام شده است که 80 درصد از سوی بخش شخصی بوده است.
3هزار و 700 واحد صنعتی با سرمایه گذاری اسمی 80 هزار میلیارد ریال و با حدود 100 هزار نفر اشتغال در استان یزد وجود دارد.
این استان 1.1 درصد جمعیت کشور را داراست ولی از لحاظ تولید صنعتی 4.4 درصد سهم تولید این بخش را در کشور دارد .
هم اکنون استان یزد رتبه اول کشور را از لحاظ تنوع مواد معدنی با شناسایی بیش از 30 نوع ماده معدنی و رتبه دوم ذخایر معدنی با یک میلیارد و 677 میلیون تن ذخیره را دارد، از سوی دیگر تامین 50 درصد خوراک صنایع فولاد کشور در این استان انجام می شود و بالاترین وقت تابش نور خورشید در کشور و بزرگترین معدن سرب و روی کشور و خاورمیانه نیز در این استان است.
انتهای پیام/ ی

واژه های کلیدی: اشتغال | اقتصادی | استان یزد | سرمایه گذار | رونق اقتصادی | سرمایه گذاری | سرمایه گذاری | استانداریزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *