خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شهيدان مرز ميرجاوه نیز مدافعان حرمند

معاون وظيفه عمومی ناجا گفت: شهيدان مرز ميرجاوه به نوعي شهدای مدافع حرم محسوب می شوند.

شهيدان مرز ميرجاوه نیز مدافعان حرمند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار بهرام نوروزی در مراسم تشييع پيكر شهيد محسن دايی زاده گفت : چهارشنبه شب در كمين تكاوران مرز ميرجاوه، تعداد 9 نفر از مرزبانان عزيز ما به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: پيكر تعدادی از اين شهيدان روز گذشته در مشهد مقدس پس از طواف در بارگاه ملكوتی امام هشتم(ع) با حضور فرمانده ناجا تشييع شد و پيكر شهيد محسن دايی زاده نيز امروز با حضور شكوهمند مردم استان كرمان تشييع شد.

معاون وظيفه عمومی ناجا خاطر نشان کرد: اين شهيدان جهت حفاظت از مرزهای كشور و مبارزه با گروه های داعشی، سلفی و مزدوران آمريكايی و انگليسی جان خود را به خطر انداختند و به جمع حسينيان پيوستند.

شهيدان مرز ميرجاوه نیز مدافعان حرمند

سردار نوروزی گفت: مردم استان كرمان به شهيد دايی زاده افتخار كنند و بايد به آن ها تبريك گفت.

آيت الله سيد يحيی جعفری ، نماينده ولی فقيه استان در ادامه با بيان اينكه شهادت در راه خدا مقام و منزلت خاصی محسوب می شود، گفت: بالاتر از هر عمل نيك، عمل نيك ديگری وجود دارد جز شهادت در راه خدا كه بالاتر از آن مقامی نيست.

وی افزود: خوشا به حال كسانی كه خود را جهت شهادت در راه خدا و دين و حراست از ميهن اسلامی آماده كرده اند و بهشت جاودانه در انتظار آن ها خواهد بود.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: شهيد محسن دايی زاده يكی از عزيزانی است كه جان خود را در راه حراست از مرزهای كشور و تامين امنيت مردم نثار كرد و جا دارد شهادت مظلومانه وی را به پدر و مادرش و مردم شهيد پرور استان عرض تسليت داشته باشم.

معاون وظيفه عمومی ناجا گفت: شهيدان مرز ميرجاوه به نوعي شهدای مدافع حرم محسوب می شوند.

انتهای پیام/ب

واژه های کلیدی: نوروزی | شهیدان میرجاوه | مدافعان حرم | تشییع در کرمان | شهید دایی زاده |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *