خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ورزشکاران هسته مهم در یک ساختار ورزشی هستند / پیتر ون د ویلت

رئیس کمیته پزشکی کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: ورزشکاران در ساختار کمیته بین المللی پارالمپیک در هسته مرکزی برنامه ها قرار دارند و از جایگاه بسیار مهمی بر

ورزشکاران هسته مهم در یک ساختار ورزشی هستند / پیتر ون د ویلت

به گزارش گروه ورزشی کلوب خبرنگاران جوان و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، سمینار تخصصی به سوی توکیو امروز شنبه در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان برگزار شد.
دکتر پیتر ون د ویلت در این سمینار با اشاره به اینکه از حضور در کشور عزیزمان ایران جهت حاضر شدن در سمینار تخصصی به سوی توکیو خوشحال است، گفت: وظیفه من توسعه پزشکی و علم ورزشی در جنبش پارالمپیک است و امروز می خواهم راجع به استراتژی کمیته بین المللی پارالمپیک صحبت کنم. ما باید الویت های استراتژیک خود را جهت بازی های پارالمپیک توکیو مشخص کنیم. وی ادامه داد: باید تلاش کنیم به ورزشکاران خود خدمت کرده و به آنها وقت دهیم چراکه ورزشکاران هسته مرکزی برنامه های ما هستند. زندگی ورزشی یک ورزشکار معلول از نقطه ای شروع می شود و باید تا سطح حرفه ای ادامه پیدا کند. ایجاد وقت و فضایی برابر وظیفه ای است که بر دوش ما گذاشته شده است است.

عبارات مهم : سمینار

رئیس کمیته پزشکی کمیته بین المللی پارالمپیک در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف این کمیته کمک به ورزشکاران جهت گزینش رشته مناسب با توجه به توانمندی های جسمی آنان است. همچنین اگر اطلاعات خوبی درخصوص کلاس بندی یک ورزشکار داشته باشید می توانید کمک بیشتری به او کنید. ما هر ساله دو ملاقات جهت ورزشکاران داریم که در این ملاقات های شخصی پرسشها روانی، تغذیه و تمرینی آنان مورد بررسی قرار می گیرد.
“پیتر ون د ویلت” همچنین در این سمینار به تشریح اوضاع سایت کمیته بین المللی پارالمپیک پرداخت و اینکه ورزشکاران و مربیان با مراجعه به این سایت چگونه می توانند به اطلاعات روز درخصوص ورزش پارالمپیکی و مقوله ای نظیر دوپینگ دست پیدا کنند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سمینار | ورزشکاران | پارالمپیک | المپیک توکیو | کمیته ملی پارالمپیک | پیتر ون د ویلت | رئیس کمیته پزشکی | کمیته بین المللی پارالمپیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *