خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

به تصميم شهرام احترام می‌گذاریم/ برخی بازیكنان به لهستان نمی‌آیند ، كولاكوویچ

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شهرام محمودی تصمیم خود را گرفته است و دلش نمی خواهد در تیم ملی باشد. این یك تصمیم شخصی است و به آن احترام می گذارم.

به تصميم شهرام احترام می‌گذاریم/ برخی بازیكنان به لهستان نمی‌آیند ، كولاكوویچ

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در حضور اصحاب رسانه یك جلسه تمرین كار با توپ را برگزار كرد. در پایان این جلسه تمرین، ایگور كولاكوویچ در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در 3 روز گذشته تمرینات را با حضور نفرات هر دو گروه پیگیری كردیم. نفرات گروه دوم كه به ما پیوستند به دلیل اینكه استراحت كافی داشتند شرایط بهتری دارند و با حالت روحی خوبی به تمرینات آمدند.
وی درباره شهرام محمودی و این كه دعوت به تیم ملی را رد كرد، گفت: این بازیكن تصمیم خود را گرفته است و دلش نمی‌خواهد در تیم ملی باشد. این یك تصمیم شخصی است. من با بازیكنان خودم تمرین می‌كنم و مشكلی وجود ندارد. ما به تصمیم شهرام احترام می‌گذاریم. وقتی یك بازیكن از نظر ذهنی آماده نیست بهتر است اصرار نكنیم.  

عبارات مهم : تیم ملی والیبال
كولاكوویچ افزود: از نظر من شهرام محمودی بازیكن خوب و جوانی است و هنوز فرصت این را  دارد كه در تیم ملی بازی كند. با این حال من نمی‌توانم به تركیب تیمم بر مبنای لیستی كه به فدراسیون جهانی می‌فرستم دست بزنم به همین دلیل فكر می‌كنم فعلا نمی‌توان از این بازیكن استفاده كرد.

وی اظهار داشت: برخی نفرات از آمادگی بدنی لازم برخوردار نبودند. جلسه‌ای برگزار شد كه در آن با بازیكنانم صحبت كردم و برایم بسیار مهم بود. تمركز اصلی من روی حركات سرعتی و تمرینات پرشی است و فعلا تا همین حد پیش رفته است.
كولاكوویچ درباره ارزیابی خود در خصوص نفراتی كه در قالب گروه دوم وارد تمرینات شدند، خاطر نشان كرد: بهتر است دیدگاهمان را عوض كنیم و این نفرات را به جای اینكه با نام گروه اول و دوم بخوانیم، با اسم گروه كوچكتر و بزرگتر صدا كنیم. ما در حال حاضر تنها یك گروه 16 نفره داریم. سه بازیكن در این میان به صورت انفرادی تمرین می‌كنند و شرایط خاصی روی آن‌ها اعمال می‌شود. برخی بازیكنان نمی‌توانند بنا به دلایلی با ما به لهستان بیایند كه به وضعیت بدنی‌شان برمی‌گردد.
سرمربی مونته‌نگرویی تیم ملی والیبال ایران در ادامه افزود: هنوز 21 بازیكن نهایی خودم را انتخاب نكردم. به اعتقاد من همه بازیكنان ایران شایستگی قرار گرفتن در تیم ملی را دارند. توانایی و پتانسیل والیبال ایران زیاد است و فرصت كافی هم داریم برای اینكه بازیكنان بیشتری را ارزیابی كنیم.
كولاكوویچ درباره پیش‌بینی خود از عملكرد تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی 2017، اظهار داشت: اگر امیدی به صعود تیمم نداشتم اصلا به ایران نمی‌آمدم. وضعیت و رفتار تیمی والیبال ایران به شكلی است كه می‌توان امید زیادی به صعود داشت. با تمرین و تمرین و تكرار بسیار زیاد می‌توان به سخت‌ترین اهداف هم دست پیدا كرد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تیم ملی والیبال | شهرام محمودی | والیبال | ایران | تيم ملي واليبال | واليبال ايران | تمرين تيم ملي | ايگور كولاكوويچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *