خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حضور حدادى در تيم كارساز است / ساهاكيان

ساهاكيان گفت: حدادی به تازگی به تیم ما اضافه شده است و حضور وی در ترکیب پتروشیمی بندرامام موثر است.

حضور حدادى در تيم كارساز است / ساهاكيان

اوشین ساهاکیان در گفت و گو با خبرنگار توپ و نورگروه ورزش کلوب خبرنگاران جوان،، راجع به دیدار تیم های بسکتبال نیروی زمینی و پتروشیمی بندرامام بیان کرد: نیروی زمینی بازیکنان جوان و پرانگیزه ای دارد و سه بازی سخت را برابر این تیم پشت سر گذاشتیم. این دیدار نکات فنی زیادی داشت که در بازی های حساس آتی می توانیم از این نکات استفاده کنیم.
وی درمورد حضور حامد حدادی در ترکیب تیم پتروشیمی گفت: حدادی به تازگی به تیم ما اضافه شده است و حضور وی در ترکیب پتروشیمی موثر است. در بازی اول و سوم برابر نیروی زمینی نمایش خوبی ارائه کردیم ولی در دیدار دوم برابر این حریف ایراداتی داشتیم. با این وجود خوشحالم که در مجموع سه دیدار به پیروزی رسیدیم.

عبارات مهم : اعتراض

ساهاکیان راجع به ضعیف عمل کردن تیم پتروشیمی در کوارتر اول دیدار با نیروی زمینی تصریح کرد: در این وقت 2 موقعیت از دست رفته داشتیم و همین امر باعث شد تا نیروی زمینی با استفاده از سرعت تیمی خود از پتروشیمی جلو بیفتد. آن ها بیش ترین امتیاز خود را در ضد حمله کسب کردند ولی در ادامه توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم.
وی درمورد اعتراض بازیکنان نیروی زمینی به عملکرد داور این بازی اظهار داشت: طبیعی است زمانی که یک تیم از حریفش عقب می افتد این اعتراض ها به وجود می آید ولی داور هم عملکرد خوبی نداشت. البته در این 3 بازی غلط های داوری به ضرر هر 2 تیم بود. داور هم آدم است و امکان اشتباه دارد ولی با توجه شکست تیم نیروی زمینی اعتراض بازیکنان این تیم زیاد بود.
بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام راجع به غیبت ارسلان کاظمی در این دیدار گفت: ارسلان به علت ضرب دیدگی از ناحیه زانو نتوانست در دیدارهای نیروی زمینی برابر پتروشیمی به میدان رود. غیبت ارسلان در ترکیب نیروی زمینی تاثیرگذار بود و می توانست در ریباند و کارهای دفاعی به تیمش یاری کند ولی حتی درصورت حضور وی در زمین هم پتروشیمی برنامه های زیادی جهت شکست دادن نیروی زمینی داشت.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: اعتراض | بازیکنان | پتروشیمی | ساهاکیان | بسکتبال | لیگ بسکتبال |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *