خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خوشحالم که دسیما را کسب کردیم/ مربیگری پرسپولیس یک افتخار است ، برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موفق به فتح دسیما شدیم و دهمین قهرمانی را در تاریخ باشگاه پرسپولیس به ارمغان آوردیم که این موضوع بسیار خوشحال کننده است.

خوشحالم که دسیما را کسب کردیم/ مربیگری پرسپولیس یک افتخار است ، برانکو

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که با برتری 2 بر صفر مقابل ماشین‌سازی به قهرمانی در لیگ برتر ایران رسید، دسمیا (دهمین قهرمانی) را بدست آورد و 3 هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر ایران، جام قهرمانی را کسب کرد.
بر همین اساس سایت ( تی پورتال ) کرواسی گفت و گویی با سرمربی سرخ پوشان انجام داده که به شرح زیر است:

عبارات مهم : برانکو ایوانکوویچ

برانکو حالا در لیگ فوتبال باشگاهی سه کشور مختلف، قهرمانی را تجربه کرده و در کرواسی و چین نیز قهرمان شده تا حال تنها تومیسلاو ایویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس را بالاتر از خود داشته باشد که در پنج کشور به قهرمانی رسیده است.
برانکو گفت: موفق به فتح دسیما شدیم و دهمین قهرمانی را در تاریخ باشگاه پرسپولیس به ارمغان آوردیم. آخرین قهرمانی این تیم به سال 2008 باز می‌گشت و خیلی خوشحال هستم که توانستیم دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم. زمانی که من هدایت تیم را بر عهده گرفتم، تیم در رده‌ هشتم یا نهم قرار داشت و ما نتوانستیم خودمان را در جدول بالا بکشیم، اما موفق شدیم در پایان فصل به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان به عنوان نایب قهرمانی برسیم.
سرمربی پرسپولیس درباره قهرمانی سرخ پوشان بیان کرد: مردم ایران احساساتی هستند و اعتقاد دارم  که این احساسات بعد از قهرمانی تخلیه می‌شود. ما موفق به ثبت رکوردهای خاص و ثبت آمار و پیروزهای قابل توجهی شدیم و حالا می‌خواهیم مقتدرانه فصل را به پایان برسانیم. مشکلی که ما در لیگ داخلی داریم این است که باید با 13 بازیکن بازی کنیم.و تنها باشگاه ایرانی هستیم که از بازیکن خارجی استفاده نمی‌کنیم و تنها بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات را داریم که او هم اغلب روی نیمکت است.
مربی سابق تیم ملی افزود: پرسپولیس کارش را به خوبی انجام داد و به موفقیت رسید. 2 سال پیش که من هدایت پرسپولیس را عهده‌دار شدم، این تیم تنها دو بازیکن ملی‌پوش داشت و حالا 6 تا 8 بازیکن پرسپولیس در تیم ملی ایران هستند.
برانکو درباره حضور مربیان کروات در پرسپولیس و تمدید قرارداد وی با سرخ پوشان نیز اظهار کرد: یک فصل دیگر از قراردادم با پرسپولیس باقی مانده اما مذاکراتی در این خصوص صورت گرفته و باشگاه پرسپولیس برنامه‌ای پنج ساله دارد و برای پنج سال آینده برنامه‌ریزی کرده است. از بودن در پرسپولیس خوشحالم، شرایط خوبی داریم و پرسپولیس هم تیمی است که 40 میلیون هوادار دارد. باعث افتخار است که در چنین باشگاهی کار می‌کنم.  به هر حال باید ببینیم چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد چون پیشنهادات دیگری هم دریافت کرده‌ام.
سرمربی پرسپولیس در پایان درباره شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: هنوز 2 بازی دیگر در مرحله گروهی این رقابت‌ها در پیش داریم که با پیروزی در آنها می‌توانیم جایگاه‌مان در مرحله حذفی را تثبیت کنیم. با نتیجه 3 بر یک مغلوب الریان شدیم و سپس در خانه برابر همین تیم با وجود داشتن 16 موقعیت گل با تساوی بدون گل متوقف شدیم. به اعتقاد من الریان قوی تر از الاتحاد و الوحده است و امیدوارم در دو بازی پیش‌روی‌مان به برتری برسیم. در گروه مرگ در کنار تیم‌هایی قرار داریم که حداقل حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده‌اند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: برانکو ایوانکوویچ | لیگ برتر ایران | پرسپولیس | درباره | باشگاه | بازیکن | ایرانی | سرمربی | برانکو | باشگاه | پایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *