خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

استقلال صفر-الاهلی امارات یک

دیدار تیم های استقلال و الاهلی امارات از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی شروع شد.

استقلال صفر-الاهلی امارات یک

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش کلوب خبرنگاران جوان ديدار دو تيم فوتبال استقلال و الاهلى امارات در مسابقه هاى ليگ قهرمانانان آسيا در ورزشگاه آزادى شروع شد.
ترکیب استقلال:
مهدی رحمتی، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، رابسون، پادوانی، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، یعقوب کریمی و کاوه رضایی
ترکیب الاهلی:
ماجد ناصر، سالمین، عبدالعزیز هیکل، عبدالعزیز صنفور، ولید عباس، خمیس اسماعیل، حبیب الفردان، اسمعیل الحمادی، اورتون ریبیرو، احمد خلیل و دیوپ.
لحظات حساس بازی:
دقيقه 1:الاهلی با اشتباه بازیکنان استقلال صاحب توپ شد و حمله ای نصف و نیمه انجام داد که همین مساله باعث شد منصوریان کنار خط بیاید و به بازیکنان تیمش تذکر بدهد.
دقيقه :3

عبارات مهم : فوتبال
استقلال تلاش می کند با گرفتن ضربه کاشته یا اوت دستی در نزدیکی محوطه جریمه الاهلی توپ را روی دروازه حریف اماراتی ارسال کند که تا این دقیقه در این کار موفق نبوده است

دقيقه 10:
احمد خلیل بازیکن تیم الاهلی به تصمیم داور معترض است او در ابتدای مسابقه هم به علت برخورد با خسرو حیدری اعتقاد بود داور ژاپنی باید به سود تیمش اشتباه اعلام کند.
دقیقه 12: نخستین ضربه به سمت دروازه را احمد خلیل زد که به آسانی در آغوش رحمتی قرار گرفت.
گل جهت تیم الاهلی در دقیقه 16
روی یک غافلگیری میان مدافعان استقلال مهاجم تیم الاهلی در موقعیت تک به تک قرار داده شد و شوت او به گل تبدیل شد.عبدالعزیز سنقور روی پاس خوب احمد خلیل با رحمتی تک به تک شد و دروازه استقلال را باز کرد.

واژه های کلیدی: فوتبال | استقلال | استقلال | بازیکنان | خسرو حیدری | مهدی رحمتی | استقلال | الاهلی امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *