خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نحوه دریافت شماره حساب شبا، جهت ارائه به سامانه سهام عدالت

مشمولین سهام عدالت جهت دریافت سود سهام عدالت باید به سامانه سهام عدالت شماره شبا ارائه کنند که این افراد می توانند با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز و وارد ک

نحوه دریافت شماره حساب شبا، جهت ارائه به سامانه سهام عدالت

به گزارش گروه وبگردی کلوب خبرنگاران جوان، در حالی که سامانه سهام عدالت از یک هفته گذشته جهت دریافت شماره حساب از مشمولین راه اندازی شد که شرکت شخصی سازی در این راستا اعلام کرد که هز یک از مشمولین سهام عدالت باید حساب شبا مستقل داشته باشند و سود سهام به حساب سرپرستان خانوار واریز نخواهد شد که از آخرین چهارشنبه فروردین ماه مشمولین بری افتتاح حساب به شعبات بانک ها مراجعه کردند.

عبارات مهم : شماره
علاوه بر این هر یک از افراد جهت افتتاح حساب باید حداقل مبلغ 50 هزار تومان پرداخت کنند و توصیه قابل توجه اینجاست که سود یک ساله سهام عدالت جهت هریک از مشمولین حدود 90 هزار تومان تعیین شده است که این رقم با توجه به رقم افتتاح حساب شخصی جهت هر فرد آنقدر چشمگیر نیست.

همچنین در روزهای اخیر شاهد صف های طولانی مشمولین سهام عدالت در بانک ها جهت افتتاح حساب شخصی و دریافت شماره حساب شبا و ارائه آن به سامانه سهام عدالت هستیم که از این شرایط بانک های نیز سود خوبی به جیب می زنند.

با این وجود مشمولین سهام عدالت که دارای شماره حساب در هر بانکی یا موسسه ای باشند می توانند از طریق مراجعه به دستگاه های خودپرداز و یا سایت این بانک های شماره شبا دریافت کنند و نیازی به افتتاح مجدد حساب نیست.

این در حالی است که مشمولینی که در فروردین ماه مانده حساب خود تا سقف یک میلیون تومان کامل کرده اند می توانند اطلاعات کامل شده است صورتحساب خود را از طریق این سامانه و با دریافت صورتحساب، دریافت کنند.

براساس اعلام شرکت شخصی سازی، تا این لحظه بالغ بر ۹ میلیون نفر از مردم به سامانه سهام عدالت مراجعه کرده و شماره شبای خود را به ثبت رسانده اند، ولی تا آخر شهریورماه هم وقت جهت ارایه شماره شبا به سامانه سهام عدالت باقی است و مردم می توانند به این سامانه مراجعه کرده و شماره حساب خود را به ثبت برسانند.

گفتنی است سود سهام عدالت در نیمه دوم امسال به حساب مشمولین واریز خواهد شد و پس آن در مرحله سوم وقت آزادسازی، خرید و فروش سهام عدالت مشخص خواهد شد.

منبع:میزان

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شماره | دریافت | سهام عدالت | سامانه سهام عدالت | مشمولین سهام عدالت | سهام عدالت | شماره حساب شبا | سود سهام عدالت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *