خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

برگزاری نخستین سالگرد شهادت شهید شمسی‌پور در همدان

نخستین سالگرد شهدات سردار شهید علیرضا شمسی پور با حضور پیکرهای ۳ تن از شهدای تازه تفحص شده است ۸ سال دفاع مقدس در همدان برگزار شد.

برگزاری نخستین سالگرد شهادت شهید شمسی‌پور در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های کلوب خبرنگاران جوان از همدان؛ نخستین سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا شمسی پور شب گذشته با حضور پیکرهای 3 تن از شهدای تازه تفحص شده است 8 سال دفاع مقدس در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد.

عبارات مهم : استان کرمان – امام خمینی
پیکر مطهر این شهدا که روز گذشته وارد استان شده است اند به حسینیه امام خمینی(ره) انتقال داده شده است تا مراسم وداع با آنان با حضور اقشار متفاوت مردم شهید پرور همدان برگزار شود.

پیکرهای این شهدا متعلق به سرباز شهید محسن رستمی از همدان،سرباز شهیدحمدالله دوستی از زنجان، سرباز شهیدمحسن عبدلی از شهر سنقر در استان کرمانشاه است که جهت حضور در نخستین سالگرد شهادت سردار “علیرضا شمسی پور” که سال گذشته در حین تفحص پیکرهای مطهر شهدا به شهادت رسید، به همدان آورده شده است اند.

مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید علیرضا شمسی پور پس از نماز مغرب و عشا با حضور مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان و اهالی ورزش شروع شد و با مداحی و با بیان خاطراتی از شهید شمسی پور به وسیله دوستان و همرزمان وی ادامه یافت.

سرهنگ پاسدار علیرضا شمسی پور، بازنشسته سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، یکی از اعضای باسابقه تیم تفحص پیکرهای مطهر شهدا، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مسئول بسیج ورزشکاران همدان بود که سال گذشته صبح روز 13 اردیبهشت ماه طی عملیات جستجوی شهدا در پنجوین عراق و ارتفاعات کانی مانگا بر اثر انفجار مین والمری به شهادت رسید.
انتهای پیام/ک

واژه های کلیدی: استان کرمان | امام خمینی | ورزشکاران | روز گذشته | بازنشسته | همدان | سرباز | همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *