خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

عکس + یادداشت ظریف به مناسبت روز ملی خلیج فارس

محمد جواد ظریف یادداشتی را به مناسبت روز ملی خلیج فارس درصفحه اینستاگرمش منتشر کرد.

عکس + یادداشت ظریف به مناسبت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیونگروه اینترنت کلوب خبرنگاران جوان؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه اینستاگرامش به مناسبت روز ملی خلیج فارس مطلبی را منتشر کرد.

ظریف در این پست نوشت:”10 اردیبهشت، روز ملی خلیج فارس گرامی باد. منطقه خلیج فارس نیازمند تعامل سازنده کلیه کشورهای حاشیه این آبراه حساس به منظور ایجاد سازوکار گفتگو و تفاهم جهت بهره برداری از وقت ها و مقابله با تهدیدها و چالش های یکسان و جلوگیری از دخالت های مخرب و منفعت طلبانه خارجی؛ حفظ و تقویت امنیت منطقه و تضمین آزادی کشتیرانی؛ حل و فصل مسالمت آمیز بحران ها و اختلافات بر اساس احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی، عدم مداخله در امور داخلی، تغییر ناپذیر بودن مرزهای آشنا شده است بین المللی و ممنوعیت ترساندن و توسل به زور؛ تلاش جهت اصلاح شرایط عمومی منطقه و ارتقای شاخص های توسعه انسانی و توسعه اقتصادی و حراست از محیط زیست خلیج فارس به عنوان میراث یکسان همه کشورهای ساحلی است.
دولت تدبیر و امید با اعتماد به نفس و اتکا به اقتدار ملی و بر اساس سیاست راهبردی کشور در اولویت دادن به روابط با همسایگان، خواهان گفتگو، همفکری و همکاری متقابل جهت تأمین منافع یکسان و حل و فصل بحران ها بوده است.


عبارات مهم : اقتصادی

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: اقتصادی | محمد جواد ظریف | اینستاگرام ظریف | روز ملی خلیج فارس |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *