خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تصاویر + نقاشی های بی نظیر روی درب بطری های شیشه ای

در زیر آثار یک هنرمند خلاق را که با خراش دادن داخل بطری ها آثار هنری می سازد را مشاهده خواهید کرد.

تصاویر + نقاشی های بی نظیر روی درب بطری های شیشه ای

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه اینترنت کلوب خبرنگاران جوان؛ امروزه افراد متفاوت در سراسر دنیا دست به کارهای جالبی می زنند. این بار هنرمندی به نام “سیلویا فرانکو سانتوس” در اقدامی جالب و با استفاده کردن از مواد غیرمنتظره ای آثار فوق العاده ای را خلق کرده است.
یکی از تفریحات روزانه این هنرمند خوش ذوق این است که با استفاده از بطری های شیشه ای و پلاستیکی به عنوان زمینه طراحی های خود آثار بی نظیری را خلق می کند.

عبارات مهم : طراحی

سیلویا که یک معلم است به علت علاقه به درب های بطری تعدادی از آنها را جمع می کرد و هر لحظه از درب های بطری جهت ریختن جوهر استفاده می کرد ولی بعد از مدتی ایده ای به ذهنش رسید که به جای اینکه در داخل این درب ها جوهر بریزد بهتر است که پرتره در اندازه مینیاتوری خلق کند.
به همین منظور با تراشیدن درب بطری ها اشکال مناظر مختلفی را به طور شگفت انگیزی داخل آنها طراحی کرد. وی به علت ذوق هنری اوج با استفاده از راحت ترین اشیاء که قابل تصور ما نیست توانست پیچیده ترین هنرها را به نمایش بگذارد. وی به قدری جذب این هنر شده است بود که هر روز بدون اینکه خسته شود چندین ساعت از وقت خود را صرف تراشیدن درب بطری ها می کرد.
لازم است بدانید که بسیاری از آثار این هنرمند خوش ذوق به صورت پرتره در اندازه های بسیار کوچک از صورت و نیم تنه است. در ادامه با ما همراه باشید تا با آثار بی نظیر این هنرمند خوش ذوق آشنا شوید.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: طراحی | نمایش | پرتره | هنرمند | هنرمند | استفاده | نقاشی روی درب بطری | نقاشی بی نظیر

تصاویر + نقاشی های بی نظیر روی درب بطری های شیشه ای

تصاویر + نقاشی های بی نظیر روی درب بطری های شیشه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *