خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

واسپاری کارهای نمایشگاه کتاب به صنوف نشر، گارانتی استمرار آن است / وزیر نیرو

حمید چیت‌چیان در دیدار از نمایشگاه کتاب پایتخت ایران گفت: واسپاری کارهای نمایشگاه کتاب به صنوف نشر، گارانتی استمرار برگزاری آن در سال‌های آینده است.

واسپاری کارهای نمایشگاه کتاب به صنوف نشر، گارانتی استمرار آن است / وزیر نیرو

به گزارش حوزه ادبیاتگروه فرهنگی کلوب خبرنگاران جوان به نقل از ستاد رسانه ای و خبری سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛ حمید چیت چیان وزیر نیرو ضمن مثبت ارزیابی کردن واگذاری بیش از نود درصد امور نمایشگاهی به اصناف حوزه ی نشر در نمایشگاه سی اُم کتاب افزود: واسپاری کارهای نمایشگاه کتاب به صنوف نشر، گارانتی استمرار و استمرار برگزاری چنین رویداد فرهنگی کشور در سال های آینده است.
وی تصریح کرد: هر چقدر اینگونه فعالیت ها به اصناف مرتبط با فعالیت های فرهنگی محول شود استمرار و استمرار آن گارانتی پیدا می کند.

عبارات مهم : رویداد فرهنگی – نمایشگاه

چیت چیان در ادامه اظهار کرد: به طور اصولی این نوع فعالیت های فرهنگی نباید متکی به اعتبارات و بودجه قوه مجریه باشد. چون ممکن است دولت یک سال بودجه داشته باشد و سال دیگر نداشته باشد و یا یک سال کم باشد و یا زیاد. بنابراین فعالیت های فرهنگی که تنفس معنوی و حیات فکری جامعه است نباید وابسته به بودجه ی دولتی باشد چون اگر این طور باشد با نبود پول، کار فرهنگی دچار افت شدیدی می شود.
سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت ایران با شعار «یک کتاب زیاد بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود. مجموعه ی شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: رویداد فرهنگی | نمایشگاه | گارانتی | نمایشگاه | ایران | آفتاب | مجموعه | فعالیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *