خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ظهور جدید مرد رکورددار گیشه در «نهنگ عنبر2»

تعطیلات آخر هفته، هر لحظه وقت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه‌تمام، زمانی را جهت تفریح با خانواده و یا دوستان خود به دست آوریم.

ظهور جدید مرد رکورددار گیشه در «نهنگ عنبر2»

به گزارش خبرنگارگروه فرهنگی کلوب خبرنگاران جوان؛ آخر هر هفته وقت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه تمام هفته و بعد از تمام مشغله های کاری و ذهنی، فرصتی را جهت تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان به دست آوریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه ها می پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن ها می تواند جهت مدت کوتاهی هم که شده است ذهن مان را فارغ از پرسشها روزانه کند.
* سینمایی آخر هفته

عبارات مهم : نقش بازیگران – فیلم سینمایی

زندگی ارژنگ و رویا با ایفای نقش رضا عطاران و مهناز افشار دوباره بهانه ای شد تا سامان مقدم در فصل دوم برشی دیگر از داستان این دو جوان را در ژانری کمدی با حال و هوای دهه های گذشته نشان بدهد.
فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» با اکران در سال 1394 و با فروش نزدیک به هفت میلیارد یک پله قبل از فیلم سینمایی محمد رسول الله در سال 94 حضور داشت و می توان گفت، رضا عطاران رکوردشکنی اسم، امضا و حضور خود را مانند دیگر ستاره های بازیگری در سینمای کشور عزیزمان ایران حفظ کرده است.
رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوى، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانى، رضا ناجی و على قربان زاده به عنوان بازیگران مهم و شهلا ریاحى، کتایون امیر ابراهیمى، محسن قاضی مرادى، اسدالله یکتا و احمدرضا اسعدى نیز از جمله بازیگرانی هستند که در نهنگ عنبر2: «سلکشن رویا» به ایفای نقش می پردازند.
خلاصه داستان فیلم سینمایی؛
این فیلم در مقطع زمانی «نهنگ عنبر» می گذرد و برشی دیگر از زندگی شخصیت های مهم قصه یعنی همان ارژنگ و رویا با بازی رضا عطاران و مهناز افشار در همان دوران است.
سایر عوامل:
نویسنده: سامان مقدم، مدیر فیلم برداری: محمود کلاری، مدیر تولید: حسین هادیان فر، مشاور توليد: آيدا مصباحي، طراح صورت پردازی: سعید ملکان، تدوین: سیامک مهمان دوست، موسیقی: امیر توسلی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس شریفی، جلوه های خاص بصری: هادی اسلامی، طراح صحنه: محسن نصرالهی، طراح لباس: گلناز گلشن، صدابردار: فرشید احمدی، منشی صحنه: الهام راد، دستیار اول فیلم بردار: محمد ابراهیمیان، دستیار تولید: پرویز کاظم لو، جلوه های خاص میدانی: داوود رسولیان.
* تئاتر آخر هفته
نمایش «سونات پاییزی» بر گرفته از داستان اینگمار برگمان به کارگردانی جلال تهرانی در تماشاخانه ایرانشهر از 16 فروردین تا 17 اردیبهشت ماه از ساعت 20 و 30 دقیقه به روی صحنه می رود.
این اثر نمایشی به نویسندگی اینگمار برگمان و ترجمه سعید شریفیان (با سپاس از بهروز تورانی) با ایفای نقش بازیگران؛ بهاره رهنما و گلچهره سجادیه به اجرا در می آید.
خلاصه: داستان پیانیست مشهوری که پس از سال ها به دیدار دخترش که با او رابطه ای نداشته می رود.
عوامل نمایش:
تهیه کننده: سهیل حسینی، دستیاران: سمیرا سپهرنیا، شاهین صادقیان، مدیر پروژه: سهراب حسینی، مدیر هنری و طراح پوستر: مازیار تهرانی، مدیران اجرا: فاضل ترکمن، آریا افشار، مدیر رسانه ای: کامه وزیری، موسیقی و صدا: علی کیانیان، مشاور دکور: کاوه نجفیان، دستیار دکور: محسن حسین، دبیر عکس: ابراهیم حسینی، عکاسان: ابراهیم حسینی، ماریا منافی زاده، تیزر: علی شریفی، ایمان موسوی، گزارش تمرین و اجرا: منصوره سجادیان، همراهان اجرا: الناز میرزایی، رودابه مژده ای، سرپرست گروه: بابک میرزاخانی.
نشانی: خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، جنب منزل هنرمندان، تماشاخانه کشور عزیزمان ایران شهر
* فيلم تلویزیونی آخر هفته
فیلم تلویزیونی «کلاس سوم ب» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی»، جمعه 15 اردیبهشت ماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
داستان فیلم در مورد معلم جوانی است به نام آقای ربیعی. او به مدرسه ای می آید که دانش آموزانش به علت علاقه به معلم قبلی، نمی توانند با او ارتباط برقرار کنند؛ و او را به شیوه های مختلفی آزار می دهند! معلم جدید هم به شیوه های متفاوت تلاش می کند جلوی آزار و اذیت فرزند ها را بگیرد. تکالیف زیاد و امتحانات روزانه از تنبیهات آقای ربیعی است. فرزند ها تلاش می کنند از طریق یکی از دانش آموزان در معلم جدید نفوذ کنند و نظر او را به خودشان جلب کنند. آقای ربیعی می پذیرد ولی در بازگشت به مدرسه می بیند که چهار چرخ ماشینش پنچر شده است است! او دوباره به روش قبلی تنبیهی خود بازمی گردد….
بهروز شعیبی، جمشید دنیا زاده و احمدرضا اسعدی از بازیگران این فیلم هستند.
* گالری آخر هفته
نمایشگاه گروهی تایپوگرافی با عنوان «نقاشی خط» مجموعه ای از آثار ۹ هنرمند در زمینه خطاطی و نقاشی را مشمول بر شده است و آثار حاضر در این نمایشگاه حال و هوایی تلفیقی دارند.
اساسا تایپوگرافی هنری است که می کوشد با تغییر و تلفیق عناصری چون متن، فاصله حروف، شکل حروف و … یک نوع زبان بصری جهت خط به وجود آورد. ولی توصیه قابل توجه این است که این هنر در کشور عزیزمان ایران صرفا با حروف تایپی معنا نمی شود و تعریفی متفاوت دارد. در کشورهای غربی به کاری تایپوگرافی اطلاق می شود که فقط از حروف تایپی در آن اثر گرافیگی استفاده شده است باشد، ولی در ایران، خصوصاً در چند سال اخیر، که بحث «تایپوگرافی» زیاد مورد توجه طراحان قرار گرفته و آثار زیادی را با این ذهنیت شاهد هستیم؛ آثاری که هنر خوشنویسی و خطاطی پارسی را با گرافیک و نقاشی تلفیق کرده و نقش و نگاری قشنگ را رقم زده اند.
در این نمایشگاه گروهی، آثاری از محمد احصایی، نصرالله افجه ای، سالار احمدیان، امید خاکباز، بابک رشوند، علیرضا سعادتمند، عین الدین صادق زاده، مهدی فلاح و کیارش یعقوبی به نمایش گذاشته می شود.
گشایش مجموعه «نقاشی خط» ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در گالری فرشته و به آدرس: خیابان شریعتی- پایین تر از پل صدر، پلاک ۱۶۷۱ بوده و به مدت یازده روز میزبان علاقمندان خواهد بود.
گزارش از محدثه نعمتی
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: نقش بازیگران | فیلم سینمایی | تایپوگرافی | مهناز افشار | رضا عطاران | نمایشگاه | سینمایی | نمایشگاه | بازیگران | اردیبهشت | داستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *