خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حضور پر شور و همکاری همه اقشار جامعه در انتخابات

فرماندار اهوازگفت: حضور پر شور و همکاری همه اقشار جامعه در انتخابات علاوه بر اینکه علاقه‌مندی مردم به نظام را نشان می‌دهد سرویس‌های جاسوسی و معاندان نظام را

حضور پر شور و همکاری همه اقشار جامعه در انتخابات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نبی الله خون میرزائی، با اشاره به نام گذاری امسال به وسیله مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی کارآفرین اظهار کرد: انتظار می رود تمام برنامه ها و سیاست های اجرایی با رویکر شعار مطلع سال باشد و با توجه خاصی این سیاست ها دنبال شود.

عبارات مهم : اهواز
وی با تاکید بر سیاست های کلی دولت تدبیر و امید در امسال افزود: در سال 96 دستگاه های اجرایی باید متعهد شوند سیاست های کاری خود را بر محورهای مورد نظر شعار مقام معظم رهبری انجام دهند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه شورای اداری اهواز مغفول مانده است گفت: ضرورت دارد هماهنگی بیشتری بین شورا وکمیته های شورای اداری شهرستان اهواز صورت گیرد.

خون میرزائی از مدیران ادارات شهرستان درخواست کرد: با توجه به شاخص های مورد نیاز شهرستان سهم شهرستانی و جایگاه سازمانی خود را به خوبی گزارش دهند.

وی خطاب به مدیران ادارات تاکید داشت: خدمات مورد نیاز با در نظر گرفتن شاخص های مورد نظر و ارزیابی کمی و کیفی آنها علاوه بر هسته مرکزی شهر به روستاها و بخش ها نیز انتقال یافته شود.

خون میرزائی شاخص هایی مانند آب، برق، دسترسی به بزرگراه و فضای آموزشی از عمده ترین شاخص های مهم مورد نیاز در روستاها و بخش های اهواز بیان کرد و افزود: میانگین این امکانات از اهواز بسیار پایین تر است.

وی با تاکید بر جایگاه و نقش مردم در انتخابات توضیح داد: آنچه در انتخابات کشور کشور عزیزمان ایران می افتد و میزان همکاری مردم را در کل دنیا منعکس می کند در کل حوزه کشورهای خاورمیانه بی نظیر است و باید در حفظ آن تلاش کنیم.

خون میرزائی با اشاره به نقش هماهنگ کننده فرماندار در بحث انتخابات گفت: هیات های اجرایی نقش مجری انتخابات هستند و تکالیف فرمانداری ها در قانون شرح انتخابات نیز آمده است.

وی با انتقاد از استفاده بعضی مدیران از امکانات دولتی جهت انتخابات افزود: هیچ مدیری به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات و ظرفیت های دولتی به سود یا زیان دولت ندارد.

خون میرزائی از مدیران ادارات شهرستان درخواست کرد: بی طرفی و عدم جانبداری مدیران ادارات در امر انتخابات از تکالیف مهم مدیران است.

وی تعدد کاندیداها ی انتخابات شورای شهر را از محاسن شورا برشمرد و افزود: انتخابات شورا فضای رقابتی را و میزان همکاری را به علت اینکه بسیاری از کاندیداها از سوی خویشاوندان خود حمایت می شوند زیاد می کند.

فرماندار اهواز در آخر خاطر نشان کرد: حضور پر شور و همکاری همه اقشار جامعه در انتخابات علاوه بر اینکه علاقه مندی مردم به نظام را نشان می دهد سرویس های جاسوسی و معاندان نظام را ناامید خواهد کرد.

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: اهواز | سیاست | همکاری | انتخابات | انتخابات شورا | انتخابات شورای شهر | حضور مردم | مشارکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *