خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

غربی‌ها مانع تحقیق در زمینه حمله خان شیخون می‌شوند / لاوروف

وزیر امور خارجه روسیه گفت: کشورهای غربی در تلاش هستند تا مانع تحقیقات بی طرفانه راجع به حمله شیمیایی ادعایی چهارم آوریل به شهر خان شیخون سوریه شوند.

غربی‌ها مانع تحقیق در زمینه حمله خان شیخون می‌شوند / لاوروف

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، سرگئی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد بعضی کشورهای غربی تلاش می کنند اجرای تحقیق راجع به استفاده از سلاح شیمیایی در خان شیخون را در سوریه به تاخیر بیندازند.
سرگئی لاوروف پس از گفتگو با همتای فنلاندی خود اعلام کرد: ما راجع به حمله خان شیخون که ادعا می شود در آن از تسلیحات شیمیایی استفاده شده است است ابراز نگرانی کردیم و روسیه بر تحقیقات حرفه ای، جامع و براق در این زمینه تاکید دارد؛ تحقیقاتی که غربی ها تلاش در متوقف کردن آن دارند.
وی پس از گفتگو با تیمو سوینی وزیر امور خارجه فنلاند در یک کنفرانس خبری افزود: کشورش امیدوار است گفتگوهای سوریه در ژنو ماه مه ازسرگرفته شود.
لاوروف در ادامه گفت: هلسینکی پایتخت فنلاند مکان مناسبی جهت نشست احتمالی ولادیمیر پوتین مدیر جمهور روسیه و دونالد ترامپ همتای آمریکایی وی خواهد بود.
لاوروف گفت: برنامه مشخصی جهت نشست ولادیمیر پوتین مدیر جمهور روسیه و دونالد ترامپ همتای آمریکایی وی در دو ماه آینده وجود ندارد.
وزیر امور خارجه روسیه در ادامه گفت: تلاش جهت حل و فصل مسئله کره شمالی از طریق نظامی فاجعه آمیز خواهد بود.
لاوروف خاطر نشان کرد: ما این را پذیرفته ایم که در خصوص مسئله هسته ای شبه جزیره کره تنها راه حل سیاسی وجود دارد و هرگونه تلاش در جهت حل و فصل اوضاع از طریق نظامی فاجعه بار خواهد بود.
وی همچنین افزود: ایجاد مناطق کم کردن تنش در سوریه گام مهمی در جهت تقویت آتش بس در سوریه است.
لاوروف در ادامه ابراز امیدواری کرد که مذاکرات ژنو راجع به سوریه در ماه جاری میلادی برگزار شود.

عبارات مهم : وزیر امور خارجه – دونالد ترامپ

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: وزیر امور خارجه | دونالد ترامپ | ولادیمیر | آمریکایی | سوریه | روسیه | بین الملل | سوریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *