خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دی میستورا در گفتگوهای آستانه راجع به سوریه شرکت می کند

نماینده خاص شرکت ملل در سوریه در مذاکرات آستانه در خصوص سوریه شرکت می کند.

دی میستورا در گفتگوهای آستانه راجع به سوریه شرکت می کند

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، نماینده خاص شرکت ملل در سوریه با نمایندگان روسیه، ترکیه و کشور عزیزمان ایران در نشست آستانه قزاقستان که قرار است روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته ( 13 و 14 اردیبهشت برگزار شود) دیدار می کند.
سازمان ملل متحد روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد استفان دی میستورا نماینده خاص این شرکت در سوریه در گفتگوهای آستانه با حضور نمایندگان روسیه، ترکیه و کشور عزیزمان ایران جهت بررسی اجرای آتش بس درسوریه شرکت خواهد کرد.
آینده نگری می شود گفتگوهای آستانه با حضور نمایندگان روسیه، ترکیه، کشور عزیزمان ایران و دی میستورا فضا و شرایط مورد نیاز را جهت تشکیل دور جدید مذاکرات صلح سوریه تحت نظارت شرکت ملل متحد در ژنو فراهم نماید.
دور جدید گفتگوهای صلح سوریه با نظارت شرکت ملل در ماه مه برگزار خواهد شد. شرکت ملل متحد تاکید کرد دی میستورا از تلاش های روسیه، ترکیه و کشور عزیزمان ایران جهت تثبیت اجرای آتش بس و آرام کردن اوضاع نظامی در سوریه حمایت خواهد کرد.
سازمان ملل افزود نشست آستانه وقت بسیار مناسبی خواهد بود تا آخرین کارها به منظور مشورت راجع به دور آینده گفتگوهای صلح سوریه در ژنو صورت گیرد.
دور پنجم مذاکرات صلح سوریه در ژنو تحت نظارت شرکت ملل آخرهای مارس سال 2017 بدون دستیابی به نتیجه های ملموسی به آخر رسید و در آخر این نشست تنها بر ضرورت ادامه گفتگوها تاکید شد.
استفان دی میستورا ماه گذشته در نشست شورای امنیت شرکت ملل متحد از روسیه و آمریکا خواست به راهکاری قابل اجرا جهت آخر دادن جنگ در سوریه و گشایش راه جهت ادامه گفتگوهای واقعی راجع به سوریه توافق کنند.
انتهای پیام/

عبارات مهم : ایران

واژه های کلیدی: ایران | ترکیه | روسیه | سوریه | استفان دی میستورا | بین الملل | سوریه | مذاکرات آستانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *