خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جزئیات طرح “مناطق کم کردن تنش” در سوریه

بر اساس طرح دولت روسیه راجع به تشکیل مناطق عاری از سلاح در سوریه ، شرایط مناسب جهت کار شرکت های بشردوست تحت محافظت نظامیان خارجی مهیا می شود.

جزئیات طرح "مناطق کم کردن تنش" در سوریه

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان به نقل از العالم ، دولت روسیه طرحی را جهت توقف درگیری در سوریه به دولت این کشور پیشنهاد کرده است که بر تشکیل چهار منطقه عاری از سلاح تاکید می کند تا شرایط مناسب جهت کار شرکت های بشردوست تحت محافظت نظامیان خارجی مهیا شود.
روزنامه کامرسانت روسیه نوشت: چهار منطقه یاد شده است مشمول بر استان ادلب، شمال حمص، غوطه شرقی و جنوب سوریه خواهد بود.

عبارات مهم : روزانه – سوریه

این مناطق عاری از سلاح خواهند بود، و درهای آنها به روی سازمانهای فعال در زمینه اقدمات بشردوستانه جهت کمک به مردم گشوده خواهد شد، و زمینه جهت بازسازی آن فراهم خواهد شد.
مرز این مناطق چهارگانه با ایجاد پست های ایست و بازرسی زیر نظر و حمایت نیروهای نظامی خارجی مشخص خواهد شد که از سوی روسیه و ترکیه و کشور عزیزمان ایران به منظور عبور و مرور غیرنظامیان و رساندن کمک های انسانی تضمین خواهد شد.
ویکتور اوزیروف مدیر کمیته دفاع و امنیت شورای فدرال پارلمان روسیه گفت: احتمال ورود و همکاری نیروهای پلیس نظامی روس در مناطق چهارگانه یاد شده است وجود دارد.
وی افزود: نیروهای روس قادر به تضمین ثبات و محافظت از توافق بر سر این مناطق چهارگانه بدون دخالت در زندگی روزانه شهروندان هستند.
این مسئول روس خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم که روسیه با آمریکا درخصوص مناطق مورد اختلاف به توافق برسند، تا امنیت نیروهای دو کشور در زمین و هوا تأمین شود؛ ولی در مناطق دیگر کارها نظامی ضد گروه های تروریستی ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: روزانه | سوریه | زندگی | روسیه | خارجی | توافق | امنیت | بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *