خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

انتقاد شدید از همکاری امنیتی محمود عباس با رژیم صهیونیستی

مجمع علمای فلسطین هماهنگی های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت.

انتقاد شدید از همکاری امنیتی محمود عباس با رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوانبه نقل از شبکه الجزیره، کنفرانس بررسی حکم شرعی هماهنگی های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار و به شدت از سیاست های محمود عباس انتقاد شد.
مجمع علمای فلسطین و اتحادیه جهانی علمای مسلمان کنفرانسی را راجع به حکم شرعی هماهنگی های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار کرد.

عبارات مهم : فلسطین
یکی از سخنرانان این نشست که از اعضای ارشد حماس بوده است گفت: عبارت هماهنگی امنیتی از زشت ترین عباراتی بوده که به ذهن یک انسان رسیده است.

این عبارت در نقشه راهی آمده که کاندولیزا رایس وزیر خارجه اسبق آمریکا ترسیم کرده است. رایس یک فرد کینه توز و جنایتکاری بوده که در دامن مادلین آلبرات وزیر خارجه اسبق یهودی آمریکا پرورش یافته است.
متاسفانه این توافق باعث شد بعضی از فلسطینیان به جاسوس و ابزار اشغالگران جنایتکار و شرکت های امنیتی آن نظیر موساد و شین بت تبدیل شوند. این افراد فلسطینیان را تحت تعقیب قرار دادند و تلاش کردند مقاومت را از بین ببرند.
مشتی خائن بر اساس این هماهنگی امنیتی، نیروهای مجاهد و مقاوم را نشانه قرار داده و سرزمین فلسطین را تقسیم کرده و این حق را به افسران جاسوسی اسرائیل داده اند تا نیروهای مقاومت را حتی در منطقه موسوم به الف تحت تعقیب قرار دهند، منطقه ای که در سیطره تشکیلات خودگردان فلسطین قرار دارد.
یکی دیگر از سخنرانان در این نشست گفت: امروز فردی که خود را مدیر تشکیلات خودگردان فلسطین می داند، می خواهد مردم فلسطین را مجازات کند. یکی از سفرای محمود عباس گفته بود که ایهود باراک در جنگ سال 2009 غزه به محمود عباس گفت که در حمله اسرائیل به نوار غزه شمار زیادی از غیرنظامیان کشته خواهند شد ولی عباس گفت اشکالی ندارد این غیرنظامیان کشته شوند چرا که این افراد حماس را گزینش کرده اند.
امروز محمود عباس به سیاست مجازات ملت فلسطین ادامه می دهد. باید همه فلسطینیان به دنبال محاکمه وی باشند چرا که وی جنایات زیادی ضد ملت فلسطین مرتکب شده است و نزدیک به ده سال است که حقوق کارمندان فلسطینی را در غزه قطع و ضد نوار غزه و کرانه باختری رود اردن توطئه کرده است.
به محض آخر یافتن انتخابات سراسری و شروع فعالیت مجلس قانونگذاری فلسطین، محاصره نوار غزه شروع شد و یازده سال از محاصره این منطقه می گذرد. محمود عباس به همراه اطرافیان خود در مرحله بسیار خطرناکی به سر می برند.
حسن الجوجو یکی دیگر از سخنرانان این نشست گفت: به عبارات هماهنگی های امنیتی قبل از توافق اسلو و در نامه های مبادله شده است میان شرکت آزادیبخش فلسطین و رژیم صهیونیستی اشاره شده است است و شرکت آزادیبخش فلسطین به اسحاق رابین نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی متعهد شد که تروریست ها را تحت پیگرد قرار دهد.
مصادیق این تروریست ها روشن نبود و به شرح اشاره ای نشد تا این که روز سیاه در تاریخ ملت فلسطین و همان امضای معاهده اسلو رسید. اقدام تشکیلات خودگردان فلسطین در هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی خشم ملت فلسطین و ملت های مسلمان دنیا را به همراه داشته و این هماهنگی ها به معنای خیانت به وطن است.
رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان را مجبور کرد که نباید سلاح در دست مردم فلسطین باشد و تنها باید نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان مسلح باشند. صهیونیست ها از آن وقت از مسلح بودن ملت فلسطین هراسان بودند.
تشکیلات خودگردان فلسطین بر اساس توافقات خود نیروهای مقاومت فلسطینی را در هر نقطه ای نشانه قرار داد و این بازداشت ها و شکنجه نیروهای مقاومت ادامه دارد. بعضی از نیروهای مقاومت در نتیجه این شکنجه و فشارها در زندان ها به شهادت رسیده اند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: فلسطین | هماهنگی | رژیم صهیونیستی | بین الملل | فلسطین | تشکیلات خودگردان | هماهنگی های امنیتی | رژیم صهیونیستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *