خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پیام مدیرعامل کانون به‌ مناسبت روز جهانی کودک

پیام مدیرعامل کانون به‌ مناسبت روز جهانی کودک

صدای مظلومیت کودکان جهان را با دقت بشنویم

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه‌ی روز جهانی کودک در پیامی بر توجه جدی‌تر بر نیازهای کودکان به عنوان آینده‌سازان تاکید کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به نقل از وزارت آموزش و پرورش ، علیرضا حاجیان‌زاده در ابتدای پیام خود آورده است دوباره ساعت تقویم چرخید و عقربه‌ آن روی یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهان ایستاد. شانزدهم مهرماه، در حالی مزین است به روز جهانی کودک که هم‌زمان با تاکید و یادآوری بر لبخند و شادی و نشاط، کودکان بسیاری در جهان، با فقر، خشونت، عدم امنیت، آزار جسمی و روحی و هرآن‌چه می‌تواند خط تیره‌ای بر دنیای کودکی‌ ترسیم کند، مواجهند و همواره اندوه و اضطراب، سهم آنان است.

وی اضافه کرده است: همان‌طور که در پهنه‌ی این کره‌ی خاکی در چهارده قرن پیش و شام غریبانی جان‌سوز، صدای گریه‌ی کودکان به آسمان برخاست و مفهوم واقعی ظلم را برای آیندگان به یادگار گذاشت. به راستی که هر کودک، نشانی خداست و گاه باید خالق یکتا را در بلندای دستی جست‌وجو کرد که علی‌ اصغر (علیه‌السلام) را به آسمان برد و گاه باید قرن‌ها قدم برداشت و نشانی پروردگار را از چشم‌های کودکی پرسید که با کنجکاوی‌های ساده، در پی کشف مفهوم زندگی‌ست.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه یادآور شده است: امسال در حالی به استقبال هفته‌ ملی کودک می‌رویم و روز جهانی کودک را گرامی می‌داریم که گوش سپرده‌ایم به فریادهای معصومانه‌‌ای در میانمار، سوریه، عراق، فلسطین، پاکستان، افغانستان، آمریکای لاتین و حتی بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا که آرامش و نشاط کودکی را با قدم‌هایی لرزان جستجو می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *