خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دانلود سریال ترکی

دانلود سریال های ترکی سریال های ترکی البته با سابقه طولانی‌تری از تلویزیون ایران پا به عرصه ظهور گذاشته بودند. داستان‌های دنباله داری به نام «کلید اسرار»که اوایل فقط در ماه رمضان و بعدها به طور مرتب از شبکه سوم پخش می شد. «کلید اسرار » قسمتی از زندگی ترک‌‌ها را نشان می داد که بیشتر به جنبه‌های عارفانه و مشکلات زندگی آن ها می‌ پرداخت، اما پس از زیاد شدن کانال‌‌های ماهواره‌ ای ونشان دادن آن ورِ زندگی ترک‌ها، دقیقا همان چیزی که مردم ایران دوست داشتند از زندگی خصوصی شخصیت‌های داستان سریال ببینند، روابطشان را بدانند و از اندرونی خانه‌هایشان خبر داشته باشند، با این رویکرد مردم استقبال بسیار زیادی از سریال‌ های ترکی با دوبله‌ های تقریبا خیلی بد کردند.

ر بسیاری از این سریال‌ها مانند سریال پر طرف‌دار « برگ‌ریزان» تمام تلاش بر این بود که به مخاطبش اهمیت بنیان خانواده را بفهماند و به او بگوید که بیرون از خانواده آغوش گرمی برای او باز نیست.
خوب یا بد این سریال ها روز به روز مخاطبان بیشتری را به خودشان جذب می کنند از کودکان خردسالی که در حضور مادر و پدرهای بی توجهشان چیزهایی که مناسب سنشان نیست را از این سریال ها می آموزند تا پدربزرگ و مادربزرگ هایی که هنوز هم از برخی صحنه های سریال محجوبانه چشم می گردانند، سریال هایی که به جز یک یا دو رقیب داخلی ندارند که آن‌ ها هم نه از تلویزیون بل‌که از شبکه سینمای خانگی پخش می شوند.

 

دانلود سریال ترکی اکیا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *