خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

همکاری 100 وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان اصفهان

100 وکیل نیکوکار در سال 95 به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان ،خدمات حقوقی و مشاوره‌ای ارائه کردند.

همکاری 100 وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به کارها حقوقی و قضایی این نهاد اظهار داشت: اداره حقوقی کمیته امداد به منظور آگاهی دادن به مددجویان ، اطراف پرسشها قضائی و استیفای حقوق خانواده های تحت حمایت و احقاق حقوق سازمانی این نهاد در استان گام برمی دارد.

عبارات مهم : اداره
جواد کرانی بابیان اینکه در سال گذشته بیش از 881 فقره پرونده حقوقی به وسیله این اداره بررسی شده است است، تصریج کرد: دعاوی مطالبه مهریه و نفقه، حضانت فرزند، طلاق، مطالبه وجه، انتقال سند رسمی، الزام به انجام تعهد، تقسیم ماترک و ترک انفاق در دعاوی خانوادگی ، از جمله بااهمیت ترین موضوعاتی بوده که به آن پرداخته شده است است.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه بر اساس تفاهم نامه همکاری امداد با کانون وکلای دادگستری اصفهان و مرکز مشاوران قوه قضاییه ، مددجویان در صورت وجود دعاوی قضایی و مسائل حقوقی ، از سوی این نهاد به کانون وکلا و یا مرکز مشاوران قوه قضائیه معرفی و تمام خدمات حقوقی که به ایشان ارائه می گردد نیز رایگان است، تصریح کرد: مراجعه کارشناسان کمیته امداد به دادگستری ها و پیگیری مباحث حقوقی املاک و مستغلات، رسیدگی به اوضاع محکومان حقوقی و پرداخت وام به محکومان از دیگر خدمات این اداره به مددجویان است.

وی بیان کرد: این اداره در سال 95 به 821 پرونده مددجویی رسیدگی کرده ، که از این تعداد 769 پرونده حقوقی و 120 پرونده کیفری بوده که به محکومان کیفری تنها خدمات مشاوره ارائه شده است است .همچنین از میان پرونده های وارده به این اداره 119 فقره به منظور برطرف مسائل به شورای حل اختلاف ارجاع شده است است.

کرانی با اشاره به 1501 فقره خدمات مشاوره ای ارائه شده است به مددجویان در سال 95 افزود : 2360 مورد خدمت درزمینه های تنظیم اظهارنامه، دادخواست، شکوائیه و لوایح دفاعی طی سال گذشته به وسیله اداره حقوقی کمیته امداد استان به خانواده های تحت حمایت این نهاد ارائه شده است است.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به جذب وکلا و حقوقدانان نیکوکار تصریح کرد: 100 وکیل نیکوکار در سال 95 به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان ،خدمات حقوقی و مشاوره ای ارائه کردند.

وی در آخر بابیان اینکه پیگیری های حقوقی کمیته امداد در بعضی موارد باعث خودکفایی مددجویان شده است است، خاطرنشان کرد: متاسفانه بیشترین علت مراجعه حقوقی مددجویان به این نهاد مسائل خانوادگی هست که در صدد هستیم با بهره گیری از مشاوران خانواده ، از تعدد این گونه دعاوی کاسته شود.

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: اداره | پرونده | اصفهان | مسائل حقوقی | کمیته امداد | حقوقی و قضایی | همکاری 100 وکیل نیکوکار | خدمات حقوقی و مشاوره‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *