خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رشد بازیکنان پرسپولیس در گلدان برانکو

شاید عملکرد ضعیف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، شما را نیز به جمع منتقدان برانکو ایوانکوویچ اضافه کرده باشد.

رشد بازیکنان پرسپولیس در گلدان برانکو

رشد بازیکنان پرسپولیس در گلدان برانکو

عبارات مهم : برانکو

شاید عملکرد ضعیف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، شما را نیز به جمع منتقدان برانکو ایوانکوویچ اضافه کرده باشد.

به گزارش روزنامه خبرورزشی؛البته حق هم دارید ؛ هنگامی که تیم ملی کشورمان می تواند به آسانی از سد تیم های آسیایی عبور کند، چرا پرسپولیس به عنوان پرمهره ترین و قدرتمندترین نماینده کشورمان نمی تواند در گروهش آقایی کرده و بلیت افزایش به دور بعد را جهت خود بدون هیچ دردسری رزرو کند؟ می توان از این منظر، منتقد برانکو شد ولی بازیکنان این تیم نسبت به قبل با پیشرفت فنی و معنوی بالایی مواجه شده است اند.

رشد بازیکنان پرسپولیس در گلدان برانکو

از زمانی که برانکو ایوانکوویچ هدایت سرخپوشان را برعهده گرفته تا امروز، تغییرات زیادی را در مدل بازی و رفتارهای تاکتیکی سرخپوشان شاهدیم و به وضوح مشخص است تیم برانکو با تیم هایی که هدایت آن را علی دایی، حمید درخشان، مانوئل ژوزه، یحیی گل محمدی، افشین قطبی، مصطفی دنیزلی، حمید استیلی و… برعهده داشت، کاملاً متفاوت است.

یکی از بااهمیت ترین تفاوت ها را می توان در نحوه بستن تیم دید. برانکو علاقه خاصی به خرید ستاره جهت تیمش دارد و در فصل پانزدهم که پرسپولیس با غلط های فردی از قهرمانی افتاد، او هر لحظه می گفت تیمی که مهره نداشته باشد، نمی تواند کارهای بزرگی انجام دهد. این شد که پرسپولیسی ها، نیمی از بازیکنان تیم ملی را جذب کردند و حالا پرستاره ترین تیم لیگ کشور عزیزمان ایران هستند.

شاید عملکرد ضعیف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، شما را نیز به جمع منتقدان برانکو ایوانکوویچ اضافه کرده باشد.

در کنار جذب ستاره، برانکو توانست چندین بازیکن خوب و بافایده را به لیگ کشور عزیزمان ایران معرفی کند یا آنها را به بالاترین سطح فوتبال ارزش برساند. به این اسامی نگاه کنید:

سیدجلال حسینی: دفعه قبل که در پرسپولیس بازی می کرد، سرخپوشان در فصل سیزدهم ۱۵ گل دریافت کردند و با بازگشتش، با سن و سال بیشتر، هرگز دچار افت بدنی و معنوی نشد.

وحید امیری: قبل از آنکه به پرسپولیس بیاید هم فیکس تیم ملی و ستاره لیگ بود ولی هرگز تا این حد صورت تهاجمی و کارنامه پرگل نداشت. وحید فصل را با مصدومیت نسبی دنبال کرد ولی هرگز از شرایط ایده آل خود خارج نشد.

رشد بازیکنان پرسپولیس در گلدان برانکو

محسن مسلمان: یک سکونشین در فولاد و ذوب آهن بود، حالا فیکس پرسپولیس است و طی دو فصل اخیر، شرایط بی نظیری داشته است.

محمد انصاری: از لیگ یک و به عنوان بازیکن تستی به جمع سرخپوشان اضافه شد و آنقدر پیشرفت کرد که توانست به تیم ملی برسد. پیشرفت این بازیکن خوش اخلاق، عالی بود.

شاید عملکرد ضعیف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، شما را نیز به جمع منتقدان برانکو ایوانکوویچ اضافه کرده باشد.

کمال کامیابی نیا: هرگز تا قبل از حضور در پرسپولیس به این حد از بالندگی فنی نرسیده بود. هنگامی که قبل از شروع فصل پانزدهم به پرسپولیس آمد، خیلی ها او را یک خرید بد می دانستند ولی امروز کسی نمی تواند پرسپولیس را بدون کمال تصور کند.

فرشاد احمدزاده: از تراکتورسازی پس از دو سال خدمت سربازی به پرسپولیس برگشت. علی دایی به او گفته بود در پرسپولیس جایی جهت بازی ندارد و بهتر است به سربازی برود ولی حالا توانایی ها و استعدادهای جدید خود را کشف کرده و شماره ۱۰ تیم که در فصل سوم بر تن علی دایی بود را می پوشد.

رشد بازیکنان پرسپولیس در گلدان برانکو

علی علیپور: به یک ستاره کامل بدل شده است است. یک بازیکن جوان که در راه آهن به عنوان یک بازیکن نیمکت نشین به جمع سرخپوشان پیوسته بود و حالا فیکس پرسپولیس است با آمادگی کامل جهت گلزنی.

صادق محرمی: هنگامی که جهت ملوان بازی می کرد، کمتر کسی او را می آشنایی ولی حالا شانس دارد تا به عنوان پدیده فصل از سوی شرکت لیگ در آخر فصل جایزه بگیرد. او به آرامی به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و امروز به عنوان عالی ترین مدافع راست هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ معرفی می شود.

مهدی طارمی: شاید از نظر اهالی فوتبال، یک مهاجم گل نزن باشد ولی او به یکی از مهاجمان فیکس تیم ملی تبدیل شده است است و روند کاری اش هرگز تغییر نکرد. این بازیکن ۱۶ گل خود را در ۱۵ بازی به ثمر رساند که نشان از آمادگی فنی و معنوی بالای او می دهد. مهدی فصل قبل هم آقای گل شد.

علیرضا بیرانوند: او نیز امسال توانست زیر نظر برانکو، تمام رکوردها را جابه جا کند. بیرانوند با اعتماد به نفس اوج به میدان می رود و دروازه بان شماره یک تیم ملی شده است است.

حسین ماهینی: هر جای زمین که بازی کرد، موفق بود. حسین فقط می توانست یک مدافع راست باشد ولی حالا هم مدافع میانی خوبی است و هم مدافع چپ رونده و باکیفیتی که بتوان روی عملکردش حساب خاص ای باز کرد.

محسن ربیع خواه: برانکو آنقدر پای این بازیکن ماند تا محسن خودش را باور کرد و گرچه هنوز هم ضعف های زیادی دارد ولی دیگر در ترکیب تیم جا افتاده و مصدومیتش باعث شد تمام سیستم و تاکتیک پرسپولیس به هم بریزد.

رامین رضاییان: او شاید امروز که اخراج شده، به عنوان یک بازیکن پرحاشیه آشنا شود ولی نمی توان این عنوان را کتمان کرد که پیشرفت رامین طی دو فصل اخیر بی نظیر بوده؛ آن هم در حالی که رامین از تیم در حال سقوط راه آهن به پرسپولیس آمده بود.

در کنار اینها، بعضی بازیکنان هم بودند که با وجود بازی در پرسپولیس، نه تنها پیشرفت نکردند بلکه افت هایی هم داشتند از جمله سامان نریمان جهان، سروش رفیعی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و… حتی یکسری بازیکن جوان نیز در لیست تیم به چشم می خوردند که زیاد بازی به آنها نرسید مثل ابوالفضل درویش وند، احسان علوان زاده، رضا کرملاچعب، حامد آقایی و حتی بوژیدار که شاید به خاطر علاقه زیاد برانکو به داشتن یک تیم ثابت، نادیده گرفته شدند.

به هر حال پرسپولیس با برانکو به روزهای جذابی رسیده و توانایی های بزرگتری نسبت به پرسپولیس سال های قبل دارد، فقط کافی است توانایی این تیم در حال حاضر را با گذشته اش مقایسه کنید.

واژه های کلیدی: برانکو | بازیکن | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | برانکو ایوانکوویچ | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *