خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

برخوردشدید با کارناوال های انتخاباتی در مرکز آذربایجان غربی

قاضی شعبه خاص رسیدگی به جرایم انتخاباتی در مرکز آذربایجان غربی گفت : با برپا کنندگان کارناوال های انتخاباتی به شدت برخورد خواهیم کرد.

برخوردشدید با کارناوال های انتخاباتی در مرکز آذربایجان غربی

سعید حاجی زاده در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ بابیان اینکه برپایی کارناوال ها از سوی هواداران کاندیدهاسبب ایجاد آلودگی های صوتی و نقض حقوق شهروندان می شود، و در این راستا با برپا کنندگان کارناوالهای انتخاباتی به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی به عمده جرایم انتخاباتی اشاره کرد و افزود : خرید و فروش رای ، رای دادن با شناسنامه کسی که حضور ندارد، ترساندن و تطمیع در امر انتخابات ، رای دادن با شناسنامه جعلی ، رای دادن بیش از یک بار ، توصیه به نوشتن اسم کاندیدای معین در برگه رای به وسیله افراد در محل و حوزه های شعب اخذ رای از جمله این جرایم را مشمول بر می شود.

معاون قضایی مدیر کل دادگاههای عمومی و انقلاب و قاضی شعبه خاص رسیدگی به جرایم انتخاباتی در مرکز آذربایجان غربی و اظهارداشت : اخلال در امر انتخابات ، ایجاد رعب و وحشت نسبت به رای دهندگان و یا اعضای حوزه شعب رای گیری ، دخالت در امر انتخابات با سمت مجعول یا به هرنحو دیگر ، انجام یا عدم انجام عملی که باعث خدشه دار شدن رای مردم از ناحیه اعضای شعبه اخذ رای شود ، تبلیغات خارج از وقت ونصب بنرها و تصویر های بیش از اندازه ی مجاز و نصب آنها در غیرمحلهای معین شده است ی انتخاباتی و همچنین ایجاد کارناوال از دیگر جرایم مهم انتخاباتی است.

برخوردشدید با کارناوال های انتخاباتی در مرکز آذربایجان غربی

رئیس شعبه خاص رسیدگی به جرایم انتخاباتی مرکز استان خاطرنشان ساخت : به تناسب جرایم انتخاباتی با توجه به ظرفیتهای قانون مجازات اسلامی جدید تلاش می شود تصمیمات بازدارنده با رویکرد فرهنگی و اجتماعی اخذ شود.

سعید حاجی زاده در آخر با بیان اینکه تدابیرو کارها مورد نیاز در این خصوص در زندانهای استان نیز اندیشیده شده است است، یادآورشد : در زندانهای استان نیز با ترتیب صندوق سیار زندانیان در انتخابات همکاری و آرای خود را درصندوق می اندازند.

انتهای پیام/ح

واژه های کلیدی: انتخابات | آذربایجان | کارناوال تبلیغاتی | برخورد شدید | جرایم انتخاباتی | آذربایجان غربی | ارومیه |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *