خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شروع عملیات اجرایی آزادراه نطنز ـ انار با هزینه بالغ بر هزار و 200 میلیارد تومان

عملیات اجرایی آزادراه نطنز ـ انار با هزینه بالغ بر هزار و 200 میلیارد تومان شروع شد.

شروع عملیات اجرایی آزادراه نطنز ـ انار با هزینه بالغ بر هزار و 200 میلیارد تومان

محمدرضا نقصان محمدیمديركل راه و شهرسازی استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های کلوب خبرنگاران جوان از یزد؛ از شروع عمليات اجرايی آزادراه نظنز ـ انار خبر داد و گفت: اين پروژه از مهم ترين طرح های راهسازی استان يزد است.

نقصان محمدی عملیاتی شدن آزادراه نطنز- انار را یکی از بااهمیت ترین پروژه های راه و شهرسازی در استان یزد دانستافزود: آزادراه 483 کیلومتری نطنز – انار یکی از پروژه های مهم راه سازی در سطح ملی است و دارای چهار قطعه است که سه قطعه آن در استان یزد واقع شده است است.

عبارات مهم : پروژه

وی عنوان کرد: در آخرهای اسفندماه سال گذشته اجرای دو قطعه از این آزادراه مشمول بر محورهای اردکان – مهریز و مهریز – انار به تصویب هیأت وزیران رسید و عملیاتی شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد، هزینه اجرای این آزادراه را بالغ بر هزار و 200 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: زیاد سرمایه گذاری اجرای این پروژه به وسیله بخش شخصی انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا از حداکثر ظرفیت های استانی در ساخت آزادراه نطنز – انار استفاده شود.
نقصان محمدی، هزینه اجرای قطعه نایین – اردکان این آزادراه را بالغ بر 800 میلیارد تومان بیان کرد و افزود: این پروژه باید در مدت دو سال و نیم مطالعه و اجرایی شود و 16.5 سال نیز طول مدت بهره برداری این پروژه تعیین شده است است.
وی خاطرنشان کرد: این آزادراه در توسعه و عمران شهرهای استان بسیار مؤثر است زیرا تراکم جمعیتی استان در محور اردکان – مهریز واقع شده است که با ایجاد آزادراه، زندگی ساکنان این مناطق متحول خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با تشریح اینکه اسامی سرمایه گذاران پروژه آزاد راه نطنز – انار در مصوبه هیأت وزیران آمده است، بیان داشت: به زودی عقد قرارداد این پروژه انجام می شود و آزادراه به مرحله اجرایی می رسد.
نقصان محمدی عنوان کرد: سرمایه گذاران این پروژه هم از یزدی ها و هم از سرمایه گذاران غیربومی گزینش شده است اند.
انتهای پیام/ ی

واژه های کلیدی: پروژه | استانی | شهرسازی | استان یزد | سرمایه گذار | سرمایه گذاری | آغاز عملیات اجرایی آزادراه | اجرای آزادراه نطنز انار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *