خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قهرمانی تیم دهیاری توسکامحله در آخر مسابقه های والیبال ساحلی

رقابتهای والیبال ساحلی بزرگسالان در ساحل پارک ساحلی گیشار روستای توسکامحله بخش چابکسر شهرستان رودسر با برتری تیم دهیاری توسکامحله به آخر رسید.

قهرمانی تیم دهیاری توسکامحله در آخر مسابقه های والیبال ساحلی

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ دهیار توسکا محله چابکسر گفت : مسابقه های کاپ آزاد والیبال ساحلی در دو روز متوالی جمعه و شنبه هشتم و نهم اردیبهشت ماه 1396 در ساحل روستای توسکامحله برگزار و با معرفی تیم های برتر به آخر رسید.

محسن عیال وار با اشاره به اینکه این رقابتها در رده سنی آزاد به صورت 2 نفره برگزار شد افزود: 21تیم از استاهای گیلان ،مازندران،قزوین ، تهران، گلستان، آذربایجان غربی شرکت کرده و باهم به مسابقه پرداختند.

وی گفت: سطح این دوره از رقابتها بسیاربالا بوده و تیم های شرکت کننده از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بودند.

قهرمانی تیم دهیاری توسکامحله در آخر مسابقه های والیبال ساحلی

دهیار توسکا محله با اشاره به اینکه تاکنون چندین مرحله مسابقه های والیبال ساحلی در رده های سنی آزاد در پارک ساحلی گیشار توسکامحله برگزار شده است است اظهار داشت: تیم دهیاری توسکامحله توانست در دیدار نهایی با برتری در برابر تیم هتل آینار علی آباد کتول به مقام اول دست یابد و تیمهای هتل آینار علی آباد کتول، بازار مرکبات چابکسر، دوستداران کلاچای مقامهای دوم تا چهارم را از آن خود کردند.

عیال وار تصریح کرد: این دوره از مسابقه ها که جهت پنجمین بار در بین ورزشکاران بین استانی برگزار شد با حضور پرشور و چشمگیر علاقه مندان به ورزش به خاص والیبال ساحلی در ساحل گیشار روستای توسکامحله بخش چابکسر شهرستان رودسر با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت والیبال چابکسر، دهیاری و شورای اسلامی روستای توسکامحله به آخر رسید.

انتهای پیام/اص

واژه های کلیدی: مسابقه | والیبال | والیبال ساحلی | والیبال ساحلی | قهرمانی چابکسر | گیلان |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *