خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بی‌غیرت کسی است که لباس استقلال را می‌پوشد و به بازیکن شهر خودش بی‌غیرت می‌گوید / سرآسیابی

سرپرست تیم فوتبال پدیده گفت :به نظر من بی‌غیرت کسی است که لباس استقلال را می‌پوشد و به بازیکن شهر خودش بی‌غیرت می‌گوید.

بی‌غیرت کسی است که لباس استقلال را می‌پوشد و به بازیکن شهر خودش بی‌غیرت می‌گوید / سرآسیابی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی کلوب خبرنگاران جوان، مجتبی سرآسیابی پس از شکست دو بر یک پدیده خراسان برابر استقلال با اشاره به سکوهایی که در اختیار هواداران میهمان قرار گرفته بود، گفت: آن چیزی که ما را بهم ریخت، جایگاه VIP بود. جایگاهی که تشویق کردن در آنجا ممنوع است و حتی نمی توانند تیم ما را تشویق کنند. جایگاه VIP متعلق به شهر خودمان است، ولی متأسفانه در شهر خودمان غریبه هستیم.

عبارات مهم : بازیکن
وی افزود: از جایگاه VIP بازیکنان را بی غیرت خطاب می کنند، در صورتی که بی غیرت کسی است که لباس استقلال را می پوشد و به بازیکن شهر خودش بی غیرت می گوید.

سرپرست تیم پدیده با بیان اینکه امروز روز بد فوتبالی جهت پدیده بود، تصریح کرد: استقلالی ها زحمت کشیدند و این پیروزی نوش جان آنها، ولی مسئله ما جایگاه VIP بود. مشخص نیست چه کسی بلیت های VIP را تقسیم می کند. نگرش مدیران به فوتبال صفر است. از این جایگاه به بازیکن ما ناسزا می دهد، اتفاقی که تنها در مشهد رخ می دهد.

سرآسیابی ادامه داد: تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال به خاطر هواداران ارزش به جایی رسیده اند، ولی در مشهد دوست دارند تیم بدون اینکه زحمت بکشد و امکاناتی داشته باشد، برنده شود.

وى ادامه داد :از طرفى اگر هم شکست بخوریم، بازیکن بی غیرت می شود. ما در مدیریت فوتبال مسئله داریم. در تقسیم صندلی ها هم به مسئله خورده ایم.

سر آسيايى در مورد اخراج رضا مهاجری به وسیله داور گفت: در بحت داوری سرسوزنی مشکلی نبود. مهاجری به خاطر تعویضی که کرده بود و آن بازیکن نتوانسته بود به شرح وظایفش عمل کند، عصبانی بود و بايد بگويم اخراج مهاجری تنها به خاطر به داخل زمین رفتن بود.

سرپرست تیم پدیده در آخر عنوان کرد: ما مشهدی ها باید به خودمان بیاییم و از اصالت مان دفاع کنیم. اتفاقاتی که در مشهد می افتد، شرم آور است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: بازیکن | فوتبال | استقلال | فوتبالی | استقلال | بازیکنان | پدیده مشهد | لیگ برتر فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *