خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

انتظارم در لیگ طلایی برآورده نشد / حدادی

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: قهرمانی در لیگ طلایی رضایت بخش است ولی انتظار بیشتری از خودم داشتم.

انتظارم در لیگ طلایی برآورده نشد / حدادی

احسان حدادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش کلوب خبرنگاران جوان، راجع به قهرمانی خود در مسابقه های مرحله نخست لیگ طلایی دو و میدانی اظهار داشت: خدا را شکر به قهرمانی رسیدم ولی انتظار بیشتری از خودم داشتم و می خواستم دست کم 65 متر پرتاب کنم. از طرفی وزش باد و اوضاع نامناسب هوا در پایین آمدن رکورد من تاثیرگذار بود.
وی افزود: البته من به تازگی عمل جراحی را پشت سرگذاشتم و با توجه به این امر قهرمانی در لیگ طلایی رضایت بخش است.

عبارات مهم : مسابقه

حدادی درمورد عملکرد رقیبان خود در این مسابقه تصریح کرد: سجاد پیرآیقرچمن با پرتاب 58 متر و 75 سانت در جایگاه دوم قرار گرفت. رقیبانم عملکرد خوبی داشتند ولی بازهم تاکید می کنم توقع بیشتری از خودم داشتم.
وی راجع به غیبت مسئولان فدراسیون دو و میدانی در مسابقه این ماده لیگ طلایی بیان کرد: فکر می کنم مسئولان فدراسیون در سالن کنار محل مسابقه پرتاب دیسک حضور داشتند.
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک 2012 درمورد مسابقه های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: تا پیش از شروع این مسابقه ها در پایتخت ایران تمرین می کنم و امیدوارم در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقه های قهرمانی آسیا نسبت به لیگ طلایی عملکرد بهتری داشته باشم.
حدادی راجع به اینکه آیا فدراسیون دو و میدانی از برنامه های آماده سازی وی حمایت می کند یا خیر، تصریح کرد: فدراسین از من حمایت خوبی می کند و حتی سهم خود از هزینه عمل جراحی من را پرداخت کرده است. البته کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تاکنون سهم خود را پرداخت نکرده اند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مسابقه | عمل جراحی | احسان حدادی | فدراسیون دو و میدانی | احسان حدادی | قهرمانی حدادی در لیگ طلایی | لیگ طلایی دو و میدانی | فدراسیون دو و میدانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *