خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زورگیر مسافرنما پراید می‌دزدید

زورگیر خشنی که با گذاشتن شیشه شکسته زیر گلوی رانندگان و پاشیدن افشانه فلفل، خودروی رانندگان مسافربر را با همدستی یک دزد دیگر به دزدی می برد، با تلاش کارآگاه

زورگیر مسافرنما پراید می‌دزدید

به گزارش گروه وبگردی کلوب خبرنگاران جوان، زورگیر خشنی که با گذاشتن شیشه شکسته زیر گلوی رانندگان و پاشیدن افشانه فلفل، خودروی رانندگان مسافربر را با همدستی یک دزد دیگر به دزدی می برد، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد.

عبارات مهم : خراسان
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح ماجرای دستگیری زورگیر خشن به خراسان گفت: در پی اعلام شکایت راننده مسافربری که طعمه زورگیران خشن شده است بود، پرونده ای در دایره مبارزه با دزدی های به عنف پلیس آگاهی تشکیل شد.

سرهنگ کارآگاه حمید رزمخواه افزود: تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی پلیس نشان می داد که سارقان خشن حدود 22 تا 25سال دارند و با کشاندن رانندگان به مناطق خلوت با پیشنهاد کرایه زیاد، خودروهای آنان را با توسل به زور دزدی می کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با به دست آمدن سرنخ هایی از سارق جوان، کارآگاهان موفق شدند هویت و مخفیگاه وی را شناسایی کنند.

سرهنگ رزمخواه گفت: یکی از سارقان که در منطقه پنجتن دستگیر شد، در اعترافات خود گفت که خودروهای پراید را با پیشنهاد مبالغ زیاد کرایه می کردیم و سپس در حالی که من وانمود می کردم با زن جوانی قرار دارم که باید به نشانی اعلام شده است از سوی آن زن برویم، راننده را به مناطق خلوت در اطراف کوه های هاشمیه می کشاندیم و با پاشیدن افشانه فلفل و گذاشتن شیشه شکسته در زیر گلوی راننده، او را از ماشین بیرون می انداختیم و ماشین را به دزدی می بردیم.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این متهم 20ساله که به موادمخدر صنعتی اعتیاد دارد، در ادامه اعترافاتش افزود که بعضی از خودروهای سرقتی را اوراق می کردیم و لاشه آن را در مکانی خلوت می انداختیم.
به گفته سرهنگ رزمخواه، متهم دستگیر شده است تاکنون به دزدی دو دستگاه پراید به شیوه مذکور اعتراف کرده است و تحقیقات پلیس جهت کشف جرایم احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

منبع:روزنامه خراسان

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: خراسان | راننده | دستگیری | پلیس آگاهی | خراسان رضوی | سرقت ماشین | پراید | مسافر نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *