خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فکر می کردید پاهای جغد اینقدر بلند باشد؟

در زیر تصویری از یک جغد با پاهای بلند انتشار یافته است که با دیدن آن متعجب خواهید شد.

فکر می کردید پاهای جغد اینقدر بلند باشد؟

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه اینترنت کلوب خبرنگاران جوان؛ به تازگی تصویر تکان دهنده ای از پاهای جغد در اینترنت انتشار یافته است است و کاربران از دیدن اینکه پاهای جغد تا این حد بلند است شگفت زده شده است اند. ولی این فقط یکی از چیزهایی است که زیاد مردم از آن مطلع نیستند.
حتما از دیدن پاهای این جغد تعجب کردید با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با چندینه واقعیت بسیار جذاب راجع به این موجود آشنا کنیم.

عبارات مهم : انگشت

1- پاهای جغد ۴ انگشت دارد که در وقت پرواز ۳ عدد رو به جلو و دیگری رو به عقب است ولی زمانی که پرنده، شکاری در چنگ دارد یا روی نشیمنگاهی مثل شاخه یا سنگی نشسته دو انگشت جلو و دو انگشت در عقب قرار می گیرد.
2- جغدها می توانند سرشان را 270 درجه بچرخانند.
3- زیاد جغدها شب رو هستند. اغلب جغدها در شب فعال می کنند و گونه های کمی (مانند جغد کوتوله) در صبح زود و یا هنگام غروب فعالیت می کند در حالی که بعضی (مانند جغد نقب و جغد کوتاه گوش) در طول روز فعال هستند.
4- چشم های جغد به چشمخانه چسبیده و در حدقه ثابت است. این بدان معناست که باید جهت دنبال کردن یک مسیر تمام سر خود را بچرخانند. بر خلاف افسانه رایج، جغد نمی تواند سر خود را به طور کامل به عقب برگرداند. جغد می تواند سر خود را تا ۱۳۵ درجه در هر دو جهت بچرخاند، یعنی مجموعا ۲۷۰ درجه میدان دید دارد.
۵- گونه های بسیاری از جغدها دارای پرهایی هستند که جهت پرواز خاموش و بی صدا خلق شده است اند. نیروی شنوایی جغدها خیلی نیرومند است، منقار رو به پایین آن ها نیز جهت این است که در دریافت صدا کمترین مانع را ایجاد کند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انگشت | پرواز | اینترنت | جغد | پاهای بلند جغد | واقعیت راجع به جغد | چشم های جغد | پرهای جغد

فکر می کردید پاهای جغد اینقدر بلند باشد؟

فکر می کردید پاهای جغد اینقدر بلند باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *