خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فراخوان واحدهای تولیدی فارس جهت شرکت در عرصه گزینش واحد نمونه

رئیس شرکت صنعت، معدن و تجارت فارس از فراخوان واحدهای تولیدی فارس جهت شرکت در عرصه گزینش واحد نمونه استان خبر داد.

فراخوان واحدهای تولیدی فارس جهت شرکت در عرصه گزینش واحد نمونه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی همتی مدیر شرکت صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به برنامه این شرکت جهت گزینش واحدهای تولیدی صنعتی، معدنی و همچنین پیشکسوت نمونه در سال 95، از این واحدها خواست تا 21 اردیبهشت 96 نسبت به تکمیل فرمی که جهت این کار در نظر گرفته شده است اقدام کنند.

عبارات مهم : تجارت
همتی افزود: واحدهای صنعتی و معدنی مستقر در فارس که مایل به شرکت در این مسابقه هستند می توانند با دانلود فایل مربوطه و همچنین دریافت فرم های یاد شده است در قسمت اطلاعیه های سایت شرکت صنعت، معدن و تجارت فارس به نشانی www.frs.mimt.gov.ir نسبت به تکمیل فرمی که جهت این کار در نظر گرفته شده است اقدام کنند.

وی ادامه داد: این شرکت جهت شناسایی الگوهای موفق در عرصه صنعت و معدن و معرفی آنان به عنوان صنعتگر نمونه، بهره بردار نمونه معدن روباز و زیر زمینی، مکتشف نمونه (دارای گواهینامه کشف) و پیشکسوت نمونه صنعت و معدن، با فراخوان از بنگاه های صنعتی و معدنی جهت عضویت دعوت کرده است.

همتی بیان کرد: همچنین از فعالان این عرصه دعوت شده است تا با دریافت پرسشنامه های واحد صنعتی نمونه به همراه فرم های بهره بردار نمونه معدن روباز و زیرزمینی، بر اساس عملکرد سال 95 خود نسبت به تکمیل و ارسال آنها به شرکت صنعت، معدن و تجارت فارس اقدام کنند.

وی اظهار داشت: میزان تولید، فروش، سود عملیاتی و ارزش موجودی انبارکالای ساخته شده، هزینه های انرژی مصرفی، تحقیق، نوآوری، آموزش نیروی انسانی، ارزش صادرات، نیروی انسانی (به خاص تحصیلکردگان بالاتر از دیپلم)، مشتری مداری و گواهینامه های معتبر کیفیت از جمله شاخص های واحد تولیدی مورد سنجش در این پرسشنامه است.

همتی گفت: بهره بردار معدن نیز در این فرم باید نسبت به تکمیل اطلاعات در باره نام و نوع ماده معدنی، میزان ذخیره قطعی، میزان استخراج مندرج در پروانه، میزان استخراج هر سال واقعی و همچنین میزان کل سرمایه گذاری (به قیمت ثابت سال 1395) اقدام کند.

وی افزود: فهرست واحدهای نمونه در نرم افزاری که جهت این کار طراحی شده است تجزیه و تحلیل و ضریب مسابقه پذیری واحدها مورد سنجش قرار می گیرد.

رئیس شرکت صنعت، معدن و تجارت فارس تصریح کرد: واحدهای صنعتی نمونه در 2 سطح نمونه استانی و کشوری در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن 10 تیرماه معرفی خواهند شد و بر اساس برنامه ریزی انجام شده است در این روز از فعالان نمونه صنعت، معدن و پیشکسوتان این حوزه ها در استان فارس تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام/ر

واژه های کلیدی: تجارت | فراخوان واحدهای تولیدی | فارس | شرکت در عرصه انتخاب | انتخاب واحد نمونه | شناسایی الگوهای موفق |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *