خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ضرورت خدمات رسانی مطلوب به مسافران به وسیله شرکتهای حمل ونقل مسافربری استان

کلیه شرکتهای حمل ونقل مسافربری استان موظف به پذیرایی مطلوب مسافران در اتوبوسها هستند.

ضرورت خدمات رسانی مطلوب به مسافران به وسیله شرکتهای حمل ونقل مسافربری استان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛محمد رضا آقاخانی، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل بزرگراه ای استان زنجان درجلسه کارگروه ارتقا سطح خدمات به مسافران ناوگان حمل و نقل برون شهری استان زنجان گفت:پذیرایی از مسافران وشهروندانی که ازناوگان حمل ونقل عمومی بزرگراه ای استان زنجان استفاده می کنند باید شایسته ومطلوب باشد و براین اساس به شرکتهای حمل ونقل مسافراستان سه ماه وقت داده شدتا نسبت به ساماندهی مطلوب اوضاع پذیرایی درناوگان خود اقدام نمایند.
آقاخانی با اشاره به شبکه سیر افزود: جلب رضایت مسافران دریک فضای رقابتی سالم و بابه کارگیری ازوسایل نقلیه باکیفیت وایمن و بهره گیری از رانندگان آموزش دیده و ماهر درمجموع ارتقا خدمات به مسافرین مهمترین هدفی است که دراجرای طرح شبکه سیر درکشوردنبال می شود وما نیز دراستان زنجان به دنبال اجرا ی مطلوب این طرح هستیم.

عبارات مهم : اداره
وی خاطرنشان کرد:به منظور ارتباط هرچه بهتر و سریعتر وهمچنین انتقال شکایت وانتقادات مسافران ازروند خدمت رسانی شرکتهای مسافربری استان زنجان به اداره کل راهداری وحمل ونقل بزرگراه ای استان زنجان، کلیه شرکت ها موظف هستند ازاین پس نسبت به درج سامانه پیامکی دریافت انتقادات وپیشنهادات این اداره کل درپشت برگه های بلیط خود اقدام کنند.
آقاخانی افزود:افزایش کنترل های نامحسوس ناوگان حمل ونقل عمومی بزرگراه ای استان زنجان نیز ازبرنامه هاییست که درسال ۹۶ با جدیت پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ن

واژه های کلیدی: اداره | زنجان | مسافران | بزرگراه | استان زنجان | حمل ونقل | راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای | شرکن های مسافر بری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *