ضرورت خدمات رسانی مطلوب به مسافران به وسیله شرکتهای حمل ونقل مسافربری استان
کلیه شرکتهای حمل ونقل مسافربری استان موظف به پذیرایی مطلوب مسافران در اتوبوسها هستند.
آقاخانی با اشاره به شبکه سیر افزود: جلب رضایت مسافران دریک فضای رقابتی سالم و بابه کارگیری ازوسایل نقلیه باکیفیت وایمن و بهره گیری از رانندگان آموزش دیده و ماهر درمجموع ارتقا خدمات به مسافرین مهمترین هدفی است که دراجرای طرح شبکه سیر درکشوردنبال می شود وما نیز دراستان زنجان به دنبال اجرا ی مطلوب این طرح هستیم.
عبارات مهم : اداره وی خاطرنشان کرد:به منظور ارتباط هرچه بهتر و سریعتر وهمچنین انتقال شکایت وانتقادات مسافران ازروند خدمت رسانی شرکتهای مسافربری استان زنجان به اداره کل راهداری وحمل ونقل بزرگراه ای استان زنجان، کلیه شرکت ها موظف هستند ازاین پس نسبت به درج سامانه پیامکی دریافت انتقادات وپیشنهادات این اداره کل درپشت برگه های بلیط خود اقدام کنند.
آقاخانی افزود:افزایش کنترل های نامحسوس ناوگان حمل ونقل عمومی بزرگراه ای استان زنجان نیز ازبرنامه هاییست که درسال ۹۶ با جدیت پیگیری خواهد شد.
واژه های کلیدی: اداره | زنجان | مسافران | بزرگراه | استان زنجان | حمل ونقل | راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای | شرکن های مسافر بری