خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

یورو مرده است/ فرانک را باز می‌گردانم ، لوپن

رهبر حزب راستگرای جبهه ملی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه از بازگرداندن و تقویت فرانک، ارز ملی فرانسه خبر داد.

یورو مرده است/ فرانک را باز می‌گردانم ، لوپن

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ “مارین لوپن”، رهبر حزب راستگرای جبهه ملی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در مصاحبه با روزنامه فرانسوی “پاریزین” خواستار بازگرداندن و تقویت فرانک، ارز ملی فرانسه شد.

عبارات مهم : اروپا

وی گفت: ما باید ارز ملی خودمان را بازگردانیم و ارزش آن را به نسبت اقتصاد کشور تنظیم کنیم چرا که امروزه واحد پول یورو در فرانسه مرده است. بنابراین ما نیازمند یک واحد پول ملی مانند کشورهای دیگر هستیم و همچنین ارزی که به واسطه آن با دیگر کشور ها ارتباط برقرار کنیم.

رهبر حزب راستگرای جبهه ملی فرانسه ادامه داد: یورو باید در موارد خاصی مورد استفاده قرار بگیرد. یورو باید ارزی باشد که شرکتهای بزرگ جهت تجارت بین المللی از آن بهره ببرند.

لوپن در حالی چنین اظهاراتی را به زبان آورده است که روز گذشته اعلام کرد در صورت ورود به الیزه در نظر دارد “نیکولا دوپونت ایگنان” را به عنوان نخست وزیر خود منصوب کند. دوپونت ایگنان از صورت های مطرح سیاسی مخالف واحد پول یکسان اتحادیه اروپا (یورو) و از حامیان خروج فرانسه از منطقه یورو بوده است. لوپن همچنین به دنبال برگزاری همه پرسی جهت خروج فرانسه از اتحادیه اروپا است.

پیش از بیانات لوپن راجع به بازگرداندن واحد پول فرانک به فرانسه، امانوئل مکرون، رقیب وی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد یورو باید در دولت جدید فرانسه اصلاح شود و نیازی به تغییر واحد پول این کشور نیست.

دور دوم انتخابات فرانسه روز ۷ مه برگزار می شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: اروپا | فرانک | فرانسه | فرانسه | انتخابات | بازگرداندن | انتخابات ریاست جمهوری | مارین لوپن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *